شماره: 20988 تاریخ : 1393/01/18-12:45:14

عضوهیات مدیره بیمه ایران:

بدنبال تقویت بنگاه داری درنخستین شرکت بیمه ای کشور هستیم

عضوهیات مدیره و معاون اداری و مالی شرکت سهامی بیمه ایران گفت: بدنبال تقویت بنگاه داری دربزرگترین و نخستین شرکت بیمه ای کشور هستیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران؛حمیدتاجیک درمراسم تودیع و معارفه سرپرست مجتمع خدمات بیمه ای مطهری این شرکت با بیان اینکه رعایت اصول کسب و کارملاک سنجش ما برای تقویت بنگاه داری است،افزود:‌ مدل های اقتصادی کسب و کارو محاسبه قیمت تمام شده خدمات، مورد تاکید مسوولان این شرکت بوده و تبعیت ازآن به عنوان نخستین اولویت برنامه های مدیریت جدید دردستور کاراست. 
وی با اشاره به اینکه رویکردکارشناس محوری وپیروی از اصول و قواعد بنگاه داری موفقیت شرکت را درپی خواهد داشت،تصریح کرد:بیمه ایران از گذشته تا به امروز نقش پررنگی دراقتصاد کشور داشته ودرمقاطعی از تاریخ بازوی توانمند بیمه ای دولت و دولتمردان برای حفظ و صیانت از سرمایه های ملی درمواجه با خطرات و خسارات طبیعی و غیر طبیعی بوده است. 
به گفته وی اما امروز براساس ماموریت ویژه ای که برعهده بیمه ایران گذاشته شده است باید از فضاهای حباب آلود و ا حساسی پرهیز کرده و منطقی تر دربازاربیمه ای کشور حاضر شویم. 
عضو هیات مدیره بیمه ایران با بیان اینکه وزارت اموراقتصادی و دارایی به عنوان رییس مجمع این شرکت خواستار اصلاح سریع اموراین شرکت در تمامی حوزه ها شده است ؛افزود: برهمین اساس، بزودی مدل های اقتصادی کسب و کار را درشرکت فراگیر خواهیم کرد و انتظارمان این است مدیران و کارکنان خود را به سرعت با این تغییرات هماهنگ کنند. 
به گفته وی درحال حاضر ورودی ها با خروجی های شرکت همخوانی ندارد و انتظار می رود از این پس با تلاش و انتخاب ریسک های مناسب از ضررهای احتمالی جلوگیری شود. 
تاجیک درباره ادامه برنامه های استراتژیک مدیریت جدید در آینده به تبدیل واحدهای اجرایی به یک واحد مستقل اشاره کرد و اظهار داشت: براساس برنامه های دردست اجرا واحدهای اجرایی شرکت به یک سازمان مستقل تبدیل خواهند شد وهزینه های خود را از محل درآمدهای جاری پوشش خواهند داد. 
وی دومین اولویت شرکت را شفافیت درامورمالی خواند و افزود: اگر آمار شرکت شفافیت لازم را نداشته باشد از مسیر خود منحرف شده و درانتخاب نقشه راه دچار اشتباه خواهیم شد برهمین اساس،شفافیت درامورمالی استراتژی مدیران جدید شرکت بوده و از آن حمایت می کنیم. 
عضوهیات مدیره اضافه کرد:درهمین راستا برای افزایش پرتفوی و حفظ آن در تنها شرکت بیمه دولتی کشور برنامه های راهبردی تدوین شده است که مهم ترین آن تقویت و توانمندسازی شبکه فروش است. 
به گفته وی درگام نخست ابتدا نقاط قوت و ضعف شبکه فروش را شناسایی و درادامه با تشکیل دوره های آموزشی کاربردی سطح توانمندی و قابلیت فنی حرفه ای نمایندگان را افزایش خواهیم داد. 
تاجیک دربخش دیگر سخنان خود مانده عملیات فعلی بدهکاران شرکت سهامی بیمه ایران را بالا خواند و افزود:‌ تعداد بدهکاران شرکت زیاد و مانده عملیات آن ها بالاست، با این همه برای وصول مطالبات معوق درطی این مدت کوتاه جلسات متعددی با بدهکاران بزرگ برگزار کرده وتمامی مدیران شرکت بروصول مطالبات شرکت اعتقاد دارند. 
عضو هیات مدیره بیمه ایران با بیان اینکه نباید منابع مالی این شرکت دراختیار دیگران باشد،تاکید کرد: از این پس با مجموعه هایی که نخواهند طبق مفاد قرارداد با این شرکت عمل کنند قطع همکاری خواهیم کرد. 
تاجیک دربخش پایانی خود توسعه بیمه های زندگی را از دیگر الویت های این شرکت خواند وتصریح کرد:‌درسال جدید برنامه های توسعه ای برای بیمه های زندگی داریم طبق آمارهم اکنون دوازده میلیون نفر متقاضی بالقوه درخرید این بیمه نامه درکشور وجود دارد و ما بدنبال جذب این افراد برای استفاده از خدمات بیمه های زندگی و دگرگونی بازار در صنعت بیمه کشور ومنطقه خاورمیانه هستیم. 
خاطرنشان می شود،مراسم تودیع و معارفه مدیریت جدید مجتمع مطهری درمحل این مجتمع تخصصی برگزار و طی آن ضمن قدردانی از خدمات عباس فراشیانی،حسن شریفی با حکم حمید تاجیک مسوولیت این مجتمع را برعهده گرفت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/-بدنبال-تقويت-بنگاه-داري-درنخستين-شرکت-بيمه-اي-کشور-هستيم.bos