پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 512116 تاریخ : 1399/02/14-12:57:24
,13,
یگان حفاظت از منابع آبزیان تقویت شود

معاون صید و بنادر ماهیگیری:

یگان حفاظت از منابع آبزیان تقویت شود

معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات کشور گفت: یگان حفاظت از منابع آبزیان به عنوان ضابط قضایی باید تقویت شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید پرویز محبی نوذر افزود: بخشی از منابع دریا مانند میگو به لحاظ خصوصیت زیستی در کف دریا زندگی می کنند و برای صید آن ها حتما باید از کشتی های ترال استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: برای ترال های مجاز، همه کنترل های لازم را بر روی ابزار و شیوه های صید و موقعیت جغرافیایی فعالیت آن ها داریم، اما مشکل ما با آن بخش هایی است که بدون مقررات، این کار را انجام می دهند.

محبی نوذر با اشاره به اینکه همه این شناورهای غیر مجاز، ایرانی هستند، گفت: بخشی از شناورهای خارجی در صیدگاه های ما حضور دارند، اما روش آن ها، ترال نیست.

معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات کشور با اشاره به اینکه یگان حفاظت از منابع آبزیان بر اساس قوانین، متولی برخورد با صیدهای غیر مجاز است، اظهار داشت: توان نظارتی ما کافی نیست و نمی توانیم بر همه گستره دریا نظارت کنیم.

محبی نوذر اضافه کرد: ورود دستگاه های قضایی برای برخورد با صیادی های غیر مجاز خبر خوبی است و از آن استقبال می کنیم و موجب کاهش صیدهای غیرمجاز می شود.

وی با بیان اینکه از نظر نیروی انسانی و تجهیزات در حداقل هستیم، افزود: از کمک نهادهای دیگر در چارچوب قوانین استقبال می کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 324
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران