پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267685 تاریخ : 1395/12/14-17:23:04
,17,10025,10026,
یک کارشناس: افزایش تعرفه بیمه سلامت فشار دوچندان بر بیمه گر است

یک کارشناس: افزایش تعرفه بیمه سلامت فشار دوچندان بر بیمه گر است

یک کارشناس عرصه کار گفت: برای کاهش فشار به بدنه سازمان های بیمه گر در سال آتی،‌ «ثبات تعرفه های بیمه سلامت» در نشست فردای شورای عالی بیمه بهترین تصمیم به شمار می رود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , حتی اگر قرار باشد در نشست فردای شورای عالی بیمه سلامت تعرفه ها افزایش یابد باید با کمترین درصد باشد.

این کارشناس یادآوری کرد: در سال 1393 که طرح بیمه سلامت اجرا شد، قرار بود با توجه به جهش تعرفه ها تا 300 درصد، هیچ افزایش در سال 1395 نداشته باشیم.
وی ادامه داد: متاسفانه چنین نشد و تعرفه ها برای امسال 12 درصد افزایش یافت. این افزایش فراتر از انتظار بود و فشار بر بدنه سازمان های بیمه گر مضاعف شد.
حیدری افزود: ناپایداری در بخش منابع درمان بشدت به سازمان های بیمه گر فشار می آورد؛ بنابراین هر گونه افزایش تعرفه ها فشار را بر این سازمان ها بیشتر می کند.
وی گفت: سازمان های بیمه گر حجم انبوهی از مطالبات انباشته شده دارند که باید آن را در یک بازه زمانی تعدیل کنند تا وضعیت مطالبات از این حالت خارج شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 355
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران