پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450074 تاریخ : 1397/12/08-09:57:19
,11,
یک فروند اسکله شناور جدید به جزیره هرمز اضافه شد

معاون فنی بنادر هرمزگان خبر داد:

یک فروند اسکله شناور جدید به جزیره هرمز اضافه شد

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از الحاق یک فروند اسکله فلزی شناور جدید به بندرگاه هرمز در راستای توسعه زیرساخت های ایمن تردد مسافران و گردشگران دریایی در این جزیره رنگین کمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدرضا پوررجبی اظهار داشت: استقبال بازدید کنندگان از جزیره هرمزباعث شد تا ساخت و الحاق یک فروند اسکله جدید فلزی با هدف افزایش ظرفیت جهت پهلوگیری شناورها و کاهش زمان انتظار مسافران جهت سوار و پیاده شدن در دستور کار قرار گیرد.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه این اسکله فلزی از نوع پاندون فولادی بوده و قابلیت پهلوگیری همزمان دو فروند شناور مسافری را میسر می سازد، افزود: این اسکله شناور با اعتبار 7 میلیارد ریال با تکیه بر دانش و توان فنی متخصصان ایرانی از محل منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی طی دو ماه ساخته شده و عملیات نصب آن اواخر روز بهمن ماه امسال به پایان رسید.
پوررجبی گفت: با نصب این اسکله، تعداد اسکله های بندرگاه چند منظوره هرمز به هشت فروند رسیده و شاهد افزایش قابل ملاحظه ظرفیت مسافر و گردشگر دریایی وتسریع در عملیات سوارشدن وپیاده شدن وکاهش زمان انتظار خواهیم بود.
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان یادآور شد: هرمز که به "جزیره رنگین کمانی خلیج فارس" و "بهشت زمین شناسی ایران" در میان گردشگران و دوست داران طبیعت گردی شهره است، همه ساله میزبان جمعیت انبوهی از مسافران دریایی و علاقمندان به بوم گردی است. 
وی اضافه کرد: سازمان بنادر و دریانوردی با انجام اقداماتی قابل توجه نظیر توسعه زیرساخت ها، نصب اسکله های متعدد و لایروبی کانال های دسترسی این بندرگاه، بستر مناسب را جهت سفر ایمن دریایی بازدید کنندگان از دیدنی های این جزیره منحصر به فرد را فراهم کرده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران