پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 574611 تاریخ : 1399/12/25-16:55:53
,17,4,
یک استارت آپ ترکیه ای، در مسیر جهانی شدن

خدمات گتیر در اروپا و آسیا عرضه می شود

یک استارت آپ ترکیه ای، در مسیر جهانی شدن

گتیر در زبان ترکی، به معنای آوردن است. این استارت آپ کار خود را در سال 2015 آغاز کرد.

به گزارش بانک و صنعت:یک استارت آپ تحویل کالا در ترکیه در مسیر جهانی شدن است. این استارت آپ خدمات تحویل خواروبار را در اروپا عرضه می کند و برای حضور در کشورهای آسیایی و رقابت با رقبایی مثل اینستاکارت و دلیورو آماده شده است.

گتیر، که در 21 شهر ترکیه از جمله استانبول، آنکارا و ازمیر، خدمات خود را عرضه می کند، از ماه ژانویه نخستین دفتر خارجی خود را در مرکز لندن افتتاح کرده است. ناظم سالور، موسس این استارت آپ از توسعه خدمات گتیر به حومه شهرهای مختلف در انگلستان خبر داده است. سالور به نیکی آسیا گفت: «گتیر تا ماه ژوئن سال جاری میلادی، کار خود را در شهرهای پاریس و آمستردام آغاز می کند. شهرهای آسیایی، مقصد بعدی گتیر است».

گتیر در زبان ترکی، به معنای آوردن است. این استارت آپ کار خود را در سال 2015 آغاز کرد و به مدت 10 ماه، بستنی، چیپس و سایر خوراکی های مورد علاقه مردم را تحویل می داد. در مدل این کسب وکار با افزایش 10 درصدی قیمت در سوپرمارکت، هزینه تحویل به مشتری تامین می شد.

شرکت هایی مثل اینستاکارت از آمریکا، دلیورو در انگلستان از رقبای اصلی گتیر به شمار می روند. این شرکت ها در وب سایت های خود اعلام کرده اند میانگین زمانی تحویل مرسولات آن ها به طور متوسط 30 دقیقه تا کمتر از 2 ساعت است. اما در گتیر حرف از تحویل مرسولات تا 10 دقیقه است. تحویل غذا در این مدت زمان کم، با اتکا به ناوگان موتوری است که گتیر آن را مدیریت می کند. این استارت آپ ترکیه ای، هم چنین برای کاهش ریسک تمام کردن موجودی، کالاها را به طور عمده خریداری کرده و در نقاط مختلف نزدیک به مشتریان، انبار می کند. اپلیکیشن گتیر 15 میلیون بار دانلود شده است و نزدیک به 3.5 کاربر فعال از خدمات این استارت آپ استفاده می کنند. هم چنین همه گیری کرونا فرصتی برای این استارت آپ ها بود. موسس این استارت آپ اعلام کرده برای حضور در بازار کشورهای آسیای شرقی به دنبال همکار بومی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران