پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 577716 تاریخ : 1400/01/25-14:02:17
,17,
یارانه ماه رمضان برای چه کسانی واریز می شود؟

یارانه ماه رمضان برای چه کسانی واریز می شود؟

بسته معیشتی ماه رمضان ساعت 24 امروز (چهارشنبه) واریز می شود و فقط همان حدود 60 میلیون نفری که یارانه معیشتی دریافت می کنند مشمول این بسته خواهند بود.

به گزارش بانک و صنعت ، چندی پیش و در آستانه ماه مبارک رمضان در ستاد ملی کرونا پیشنهاد ارائه بسته حمایتی ویژه ماه رمضان مطرح و تصویب شد و در ادامه با تصویب در دولت در دستور کار قرار گرفت.


براین اساس، 60 میلیون نفر مشمول بسته معیشتی ماه رمضان می شوند که همان افراد دریافت کننده یارانه معیشتی هستند؛یارانه معیشتی کمک نقدی ماهانه ای است که از زمان افزایش قیمت بنزین در آبان ماه 1398 هر ماه پرداخت می شود.

مشمولان یارانه معیشتی حدود 60 میلیون نفر هستند که از بین یارانه بگیران گزینش شده بودند و اکنون مشمول دریافت بسته حمایتی ماه رمضان شده اند.


با توجه به اینکه قرار است بسته معیشتی ماه رمضان مانند یارانه معیشتی باشد، مبلغ پرداختی به آن نیز ظاهرا همان است، این در حالی است که مبلغ یارانه معیشتی به تناسب افراد خانوار متفاوت بوده و برای خانوار یک نفره 55 هزار تومان، دو نفره 103 هزار، سه نفره 138 هزار، چهار نفره 172 هزار و پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان است.

هزینه پرداخت بسته حمایتی ماه رمضان نیز حدود 2500 میلیارد تومان اعلام شده که برابر با همان هزینه پرداختی دولت در هر ماه برای کمک معیشتی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 481
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران