پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464638 تاریخ : 1398/02/25-14:39:06
,10025,
یادداشتی از دپارتمان روابط عمومی بیمه معلم به بهانه 27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

یادداشتی از دپارتمان روابط عمومی بیمه معلم به بهانه 27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

بیش از سیزده سال است که بیست و هفتم اردیبهشت ماه با نام روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی مزین شده است که این مهم از اهمیت کارکرد های روابط عمومی حکایت دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، به گواه بزرگترین نهادهای اقتصادی و اجتماعی جهان ، با پیشرفت و توسعه دانش ، توسعه واحد روابط عمومی در ساختار ارگانها و نهادهای تجاری بیش از پیش اهمیت یافته چرا که روابط عمومی  چشم و گوش سازمان است ؛ در واقع روابط عمومی بازخوردها را از خارج سازمان می شنود و می بیند  و به داخل منتقل می کند ، روابط عمومی با پردازش و کاووش داده هایی که از بیرون دریافت کرده می تواند با هدایت بهینه و مطلوب سازمان را در مسیر صحیح هدایت کند.

امروزه اهمیت روابط عمومی ها فراتر از تعامل و ارتباط صرف است بلکه با توسعه نهادهای تجاری و غیر تجاری در جهان کارکرد روابط عمومی ها به واکاوی دیتا ها و حتی هدایت مسیر تولید محصول هم تسری یافته است و اینجاست که مدیران روابط عمومی  با تولید محتوای مطلوب برای مشتریان می توانند با پردازش عکس العمل و بازخوردهای انها قدم در راه هدایت مستقیم سازمان گذارند.
و بر این اساس  ارتباط مستمر روابط عمومی  با رسانه ها نیز اهمیت بسزایی خواهد داشت چرا که رسانه ها می توانند نقش اثرگذاری در نمایش چهره واقعی سازمان برای مخاطبان ایفاء کنند.
خوشبختانه طی سالهای اخیر در صنعت بیمه تغییرات مطلوبی در راه توسعه روابط عمومی برداشته شده که با بخشنامه اخیر بیمه مرکزی در خصوص ضرورت ارتقاء سازمانی روابط عمومی ها این توسعه در مسیر صحیح هدایت خواهد شد.
روابط عمومی بیمه معلم طی سالها با اعتقاد به اینکه روابط عمومی شوق اداری است نه شغل اداری ضمن عمل به تعهدات سازمانی تلاش کرده تا واسط وفاداری برای مشتریان بیمه معلم باشد و از سویی به عنوان حلقه واسط ، نقش تکمیل کننده را جهت ارتباط واحدهای سازمانی این شرکت ایفاء نماید.
شاید بتوان گفت روابط عمومی های شرکتهای بیمه به دلیل نقش خطیر بیمه در زندگی انسانها که همان ایجاد امینت خاطر و آرامش است وظایف پیچیده تری را نسبت به سایر بازارهای مالی خواهند داشت چرا که موظفند به عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان در مسیر انتقال امنیت و ارامش به جامعه حرکت کنند و از سوئی با نمایندگان و کارگزاران بیمه به عنوان پیش قراولان فروش بیمه ارتباط بهینه ای حاصل کنند.
در این راستا روابط عمومی بیمه معلم به عنوان شرکت بیمه ای که با بزرگترین سازمان کشور یعنی اموزش و پرورش در ارتباط است همواره تلاش کرده تا از این ظرفیت سهامداری خود با طراحی برنامه های منسجم در امر تعمیم فرهنگ بیمه گام بردارد.
کسب عنوان روابط عمومی برتر از منظر بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ارتباط مستمر با مدارس کشور برای توسعه فرهنگ بیمه از دستاوردها و عملکردهایی است که در راستای اعتقاد به اهمیت روابط عمومی سیال و پویا در بیمه معلم حاصل شده که بدون شک با اتکاء به برنامه استراتژیک و راهبردهای بلند مدت بیمه معلم تا رسیدن به منزل مقصود فاصله است بر این اساس روابط عمومی بیمه معلم برنامه های مدونی را برای سال 98 پیاده سازی خواهد کرد.
در ادامه باید تاکید کرد که آنچه که به روابط عمومی ها جان می بخشد تعامل و ارتباط حرفه ای با رسانه هاست، چرا که رسانه ها قادرند به روابط عمومی ها برای اگاهی از بازار هدف جهت دهند، در این راستا بیمه معلم همواره تلاش رسانه ها را قدر می نهد  و به ارتباط مستمر با انها اعتقاد دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 252
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران