پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349105 تاریخ : 1397/02/29-09:53:21
,23,
یادداشت دکتر نوبخت به مناسبت 29 اردیبهشت‌ماه با عنوان «دلیل اعتماد» منتشر شد

یادداشت:

یادداشت دکتر نوبخت به مناسبت 29 اردیبهشت‌ماه با عنوان «دلیل اعتماد» منتشر شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر محمدباقر نوبخت، معاون‌رئیس‌جمهوری و سخنگوی دولت، طی یادداشتی با عنوان "دلیل اعتماد" درخصوص دیپلماسی فعال و رفتار هوشمندانه دولت دوازدهم در رابطه با برجام و حمایت‌ قدرت‌های بزرگ جهان و اتحادیه اروپا از جمهوری اسلامی‌ ایران توضیحاتی را ارائه کرد:

بانک و صنعت: متن این یادداشت به شرح زیر است:

برگزاری انتخابات آزاد، به‌ویژه در سطح ریاست جمهوری، یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سیاسی و اجتماعی است. اگرچه تاریخ 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شاهد رویدادهای بزرگی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بوده است اما در این میان، برگزاری ده‌ها دوره، انتخابات مهم و تأثیرگذار، با حضور اکثریت مردم، همواره ایران اسلامی را پرچمدار مردم‌سالاری دینی در منطقه، جلوه داده است.

29 اردیبهشت 1396 نیز ملت شریف ایران، حماسه‌ای بزرگ آفریدند. همه آمدند، از هر سلیقه و اندیشه و تفکری، تا به دست خود، سرنوشت ایران اسلامی را رقم بزنند. شاید آنچه بیش از هر چیز دیگری این انتخابات را متفاوت از دیگر دوره‌ها می‌نمود، در درجه اول، پایبندی و دلگرمی مردم به حاکمیت، در عین فراز و نشیب‌های موجود و شرایط نه‌‌چندان آرام بین‌المللی و درجه دوم، اعتماد مجدد به کابینه‌ای بود که باور داشتند با وجود تنگناهای اقتصادی، تمام تلاش و همت خود را صادقانه به کار بست تا از شأن و جایگاه واقعی ملت بزرگ ایران، به‌ویژه در صحنه بین‌الملل دفاع کند.

امروز، در سایه دیپلماسی فعال و رفتار هوشمندانه دولت دوازدهم که در عین عزت و کرامت و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام‌معظم‌رهبری، شکل‌ می‌گیرد قدرت‌های بزرگ جهان و به‌ویژه اتحادیه اروپا که همواره پیرو سیاست‌های ایالت متحده آمریکا بوده است، در حمایت از سیاست منطقی و محکم دولت جمهوری اسلامی ایران، علنا رو در وری دولت آمریکا ایستاده‌اند و این موضوع در قیاس با زمانی نه‌چندان دور که تمامی جهان در کنار واشنگتن، در مقابل ایران اسلامی صف کشیده‌ بودند، خود، مبین دلیل اعتماد چندباره مردم به دولت منتخب خویش است.

ما احساس غرور می‌کنیم که اتکا و پشت‌گرمی این نظام مقدس همواره به آرای مردم خویش بوده است و در پاسداشت دستاوردهای ارزشمند آن، هرگز از پای نخواهیم نشست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 218
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران