پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 517772 تاریخ : 1399/05/23-15:00:59
,15,
گوشی جدید موتورولا با نمایشگر تاشو در راه است

گوشی جدید موتورولا با نمایشگر تاشو در راه است

شرکت موتورولا از عرضه گوشی هوشمند جدیدی در تاریخ نهم سپتامبر خبر داده و از تبلیغات این شرکت چنین به نظر می رسد که گوشی یادشده دارای نمایشگر تاشو است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از انگجت، موتورولا هنوز تصویر یا اطلاعات فنی چندانی در مورد گوشی تاشوی خود در اختیار عموم نگذاشته، اما منابع مطلع می گویند گوشی یادشده یک مدل تازه از گوشی Razr است که طراحی آن از ماه می گذشته آغاز شده است.

این گوشی نسبت به مدل های اولیه گوشی Razr رم بیشتری دارد و همین طور بر میزان حافظه داخلی و ظرفیت باتری آن افزوده شده است. احتمالاً در این گوشی از پردازنده اسنپ دراگون 765 کوالکوم استفاده شده است.

گفته می شود این گوشی با استاندارد نسل پنجم گوشی های هوشمند سازگاری دارد و دوربین و نمایشگر آن بسیار پیشرفته است. ظاهراً قیمت این گوشی نیز بسیار بالا و در حدود 1500 دلار است و همین مساله انتظارها در مورد کیفیت و امکانات آن را افزایش داده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 291
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران