پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445594 تاریخ : 1397/10/22-12:11:15
,17,13,
گوشت مرغ دوباره گران شد

گوشت مرغ دوباره گران شد

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: کاهش عرضه مرغ در بازار دلیل اصلی افزایش قیمت این محصول است که باعث شده این کالا در این هفته دوباره قیمت آن افزایش یابد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در خصوص سیر صعودی قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: در هفته گذشته مقداری عرضه به بازار شدت گرفت که بر اثر آن قیمت مرغ کمی کاهش یافت اما از روز چهارشنبه دوباره قیمت مرغ افزایش داشته است و بازار مرغ آشفته شده است.

وی در رابطه با قیمت مرغ در بازار خاطرنشان کرد: قیمت مرغ در خرده فروشی‌ها امروز با افزایش هزار تومانی نسبت به چهارشنبه در خرده فروشی‌ها به قیمت 13 هزار و 900 تومان رسید.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی افزود: قیمت مرغ زنده 9100 تومان، قیمت مرغ در میدان بهمن 12 هزار و 300 تومان، قیمت مرغ در کشتارگاه 12 هزار و 700 تومان و قیمت مرغ تحویل درب واحدهای صنفی 12 هزار و 900 تومان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران