پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348286 تاریخ : 1397/02/16-16:59:33
,11,16,
گمرک سرخس به ایکس ری کانتینری پیشرفته تجهیز شد

در مراسمی با حضور رییس کل گمرک ایران و دبیر شورای عالی مناطق آزاد

گمرک سرخس به ایکس ری کانتینری پیشرفته تجهیز شد

اولین ایکس ری پیشرفته کانتینری با حضور فرود عسگری رییس کل گمرک ایران و مرتضی بانک مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد در گمرک سرخس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی گمرک ایران، گمرک ایران در ادامه روند تجهیز گمرکات حساس به ابزار های کنترلی و دستگاه های کنترلی ایکس ری این بار گمرک سرخس را به ایکس ری کامیونی مجهز ساخت.


بر همین اساس گمرک سرخس به عنوان یکی از گمرکات مهم ترانزیتی و صادراتی به اولین ایکس ری کامیونی پیشرفته مجهز گردید .

گمرک سرخس در شمال شرقی کشور و استان خراسان رضوی ، هم مرز با کشور ترکمنستان است. این گمرک در میان سه مبادی گمرکی مشترک با کشور ترکمنستان دومین گمرک پر تردد است. از این گمرک روزانه بیش از 200 دستگاه کامیونی ورودی و خروجی در حال تردد است.

این ایکس ری با قابلیت دوحالته پر سرعت و کم سرعت عمل میکند و در حالت پر سرعت توانایی اسکن دو کامیون در دقیقه را دارد. در حالت کم سرعت ساعتی 25 دستگاه کامیون را اسکن می کند. دستگاه به صورت موبایلی است و قابلیت جابه جایی دارد و یکی از مزایایی این گونه دستگاه های ایکس ری است.

یکی دیگر از مزایایی این دستگاه ایکس ری اسکن در حال حرکت است و این به سرعت عمل اسکن کمک میکند که در این نوع اسکن نیازی به پیاده شدن راننده کامیون وجود ندارد و همچنین برای راننده زیانی‌ ندارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 356
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران