پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465970 تاریخ : 1398/03/19-16:13:28
,9,
گشایش بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

گشایش بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاهی (ایران هلث) رسما با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاهی (ایران هلث) رسما با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت در محل نمایشگاه های بین المللی افتتاح شد.

ایران هلث از 19 تا 22 خرداد ماه و با شعار "نمایشی بی نظیر برای ارتقای سلامت جامعه" برگزار می شود، این در حالی است که در این نمایشگاه از 23 محصول تجهیزات و ملزومات پزشکی ساخت ایران رونمایی می شود.

 

وسعت 20 درصدی ایران هلث
در بیست و دومین نمایشگاه ایران هلث، وسعت نمایشگاه 20 درصد و حضور تولیدکنندگان ایرانی 30 درصد افزایش یافته و علیرغم اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران، 15 شرکت خارجی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند و 47 هیات خارجی نیز از آن بازدید می کنند.

 

براساس این گزارش، از دیگر برنامه های ایران هلث 2019 می توان به برگزاری همایش مدیران تجهیزات پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی، برگزاری 15 کارگاه علمی و آموزشی و برگزاری نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ مدیرکل تجهیزات پزشکی با شرکت های تجهیزات پزشکی اشاره کرد.

 

این گزایش می افزاید در این دوره از نمایشگاه 486 تولیدکننده ایرانی و 28 شرکت نمایندگی داخلی حضور دارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران