پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421450 تاریخ : 1397/08/24-16:28:45
,17,11,
گسترش همکاری‌های اقتصادی بین ایران و سوریه

در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی با هیئت پارلمانی سوری مطرح شد:

گسترش همکاری‌های اقتصادی بین ایران و سوریه

امیر امینی معاون وزیر راه و شهرسازی به نیابت از مهندس محمد اسلامی رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و سوریه با هیئت پارلمانی سوری در ساختمان دادمان دیدار و بر گسترش همکاری‌های عمرانی بین دو کشور تأکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، امیر امینی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس گروه اقتصادی ایران و سوریه با تاکید بر تحکیم و گسترش روابط دو کشور و مبادله موافقت‌نامه راهبری بین دو طرف اظهار داشت: اراده رهبران و ملت دو کشور بر گسترش روابط پایه‌ریزی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تبریک پیروزی‌های اخیر دولت و ملت سوریه  در برابر گروه‌های تروریستی تکفیری تصریح کرد:این پیروزی‌ها نشان‌دهنده پایمردی و توانمندی ملت سوریه است و امیدوارم اندک تروریست‌های باقی‌مانده در ادلب نیز به‌زودی شرشان را کم کرده و مردم سوریه آزادانه  برای کشورشان تصمیم‌گیری کنند.

رئیس گروه اقتصادی ایران و سوریه با تأکید بر اینکه کشور سوریه و جمهوری اسلامی ایران در ادوار گذشته نشان داده‌اند که شرکای راهبری خوبی برای یکدیگر هستند، اظهار کرد: دولت و ملت ایران حامی دولت و ملت سوریه بوده و در دوران مختلف سوریه  نیز این‌گونه بوده‌، به همین خاطر امیدواریم که این همکاری‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به سوابق همکاری‌های دو کشور در حال حاضر نیز با برگزاری چنین جلساتی ما بتوانیم همکاری‌های اقتصادی و عمرانی بین دو کشور را نیز به همان صورت تداوم داده و گسترش دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی  با اشاره به اینکه امروزه جهان متوجه شده است که ثبات در سوریه به معنی ثبات در کل منطقه است، گفت:خوشبختانه این کشور به‌سوی ثبات حرکت می‌کند و اراده جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت و دولت سوریه قرار دارد که امیدوارم تداوم همکاری‌های عمرانی ایران و سوریه به بازسازی این کشور منجر شده و اجرای این  اقدامات منسجم‌تر با شتاب بیشتری صورت گیرد.

لازم به ذکر است هیئت 15 نفره پارلمانی سوری در روز دوشنبه به ریاست محمدحسین راغب الحسین نایب‌رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران برای دیدار با مقامات کشورمان به تهران آمده‌اند



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 342
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران