پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 328335 تاریخ : 1397/02/05-11:11:47
,10026,
گسترش تعاملات و حمایت بیمه ایران از تولیدات دانش بنیان

گسترش تعاملات و حمایت بیمه ایران از تولیدات دانش بنیان

شیوه های علمی و عملی گسترش تعاملات و حمایت بیمه ایران از تولیدات دانش بنیان در دیدار مدیرعامل بیمه ایران با معاون علمی و فناوری رییس جمهوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و توافقاتی در این زمینه حاصل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه ایران، نشست آقای پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران با دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در خصوص کیفیت محصولات دانش بنیان و پارکهای فناوری بود. در این جلسه مقرر شد : به منظور تحقق سیاست حمایت از کالاهای ایرانی و با توجه به نوآورانه بودن محصولات تولیدی دانش بنیان، برای هریک از محصولات مورد تایید و معرفی شده از سوی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، حداکثر تا پایان ماه جاری بیمه نامه ای درخور و مناسب با حضور کارشناسان هر دو سازمان طراحی و درنهایت اجرایی شود . 

در این جلسه، آقای پورکیانی با ارائه گزارشی از اقدامات و خدمات شرکت سهامی بیمه ایران ، بر اجرایی شدن توافقات به عمل آمده با معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری در اولین فرصت تاکید کرد . آقای ستاری نیز با تاکید بر نقش بیمه ایران در صنعت بیمه کشور بر گسترش تعاملات و همکاری بیشتر تاکید کرد و اجرایی شدن هرچه سریعتر توافقات طرفین به منظور حمایت همه جانبه از تولیدات دانش بنیان را خواستار شد .


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 251
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران