پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 400113 تاریخ : 1397/08/03-14:54:48
,20,
گزینه‌های پیشنهادی برای 4 وزارتخانه رای اعتماد می‌گیرند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس :

گزینه‌های پیشنهادی برای 4 وزارتخانه رای اعتماد می‌گیرند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: در معرفی وزیران پیشنهادی تلاش شده که گزینه‌هایی انتخاب شوند که تعامل آنها با مجلس خوب و رزومه کاری قوی داشته باشند؛ با توجه به این هر چهار گزینه پیشنهادی رای اعتماد از مجلس می‌گیرند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ سید محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر روز پنجشنبه عنوان کرد: معرفی وزیران بحث مهمی است زیرا کابینه اکنون با چالش مواجه شده و حتی امور این وزارتخانه‌ها به تاخیر افتاده است، به ویژه آنکه این وزارتخانه‌ها بخش‌های مهم اقتصادی کشور هستند.

وی افزود: شریعتمداری نسبت به روزهای اول معرفی، وضعیت بهتری در مجلس دارد، نسبت به برخی وزیران نیز شناخت کافی نبود که با حضور آنان در کمیسیون‌های مجلس این شناخت حاصل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری روز یکشنبه، 29 مهرماه در نامه ای به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، گزینه‌های پیشنهادی خود برای چهار وزارتخانه معرفی کرد.

بر این اساس، فرهاد دژپسند برای تصدی وزارت امور اقتصاد و دارایی، محمد شریعتمداری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد اسلامی برای وزارت راه و شهرسازی و رضا رحمانی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شدند.

جلسه بررسی صلاحیت و رای اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت، از ساعت 13 روز شنبه (پنجم آبان) در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران