پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377198 تاریخ : 1397/07/02-09:08:38
,10026,
گزارش سیگما پیرامون بیمه زندگی با تمرکز بر مصرف‌کننده

گزارش سیگما پیرامون بیمه زندگی با تمرکز بر مصرف‌کننده

دو ماهنامه آموزشی، پژوهشی و تحلیلی گزارش موردی در شماره چهل و نهم خود به موضوع بیمه‌های زندگی با تمرکز بر مصرف‌کننده پرداخته‌است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پژوهشکده بیمه، در این شماره از نشریه گزارش موردی که درواقع ترجمه یکی از شماره‌های نشریه سیگما است، ابتدا اهمیت بیمه زندگی و نقاط ضعف و قوت محصولات ارائه شده در این زمینه را بررسی نموده سپس دلایل اصلی عدم خرید محصولات بیمه‌زندگی، با توجه به تئوری‌های اقتصاد سنتی و اقتصاد رفتاری را تبیین کرده است.

گفتنی است این گزارش در ادامه، فرآیند تصمیم‌گیری مصرف‌کننده و نیز تجربیات خرید آنها را مورد بررسی قرارداده و در نهایت راهکارهایی برای بیمه‌گران زندگی جهت مشتری‌مداری بیشتر و برآورده ساختن نیازهای مصرف‌کنندگان ارائه نموده است.
علاقه‌مندان جهت تهیه این نشریه که به قیمت 8000 تومان ارائه می‌شود، می‌توانند به پژوهشکده بیمه واقع در سعادت‌آباد – میدان شهید تهرانی مقدم - خیابان سرو غربی - نرسیده به میدان قیصر امین‌پور(شهرداری سابق) - پلاک 43 مراجعه نمایند.

همچنین خرید مجازی از طریق مراجعه به آدرس bookstore.irc.ac.ir و خرید از طریق آبونمان سالانه امکان پذیر است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 308
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران