به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابطعمومی پژوهشکده بیمه، در این شماره از نشریه گزارش موردی که درواقع ترجمه یکی از شمارههای نشریه سیگما است، ابتدا اهمیت بیمه زندگی و نقاط ضعف و قوت محصولات ارائه شده در این زمینه را بررسی نموده سپس دلایل اصلی عدم خرید محصولات بیمهزندگی، با توجه به تئوریهای اقتصاد سنتی و اقتصاد رفتاری را تبیین کرده است.
گفتنی است این گزارش در ادامه، فرآیند تصمیمگیری مصرفکننده و نیز تجربیات خرید آنها را مورد بررسی قرارداده و در نهایت راهکارهایی برای بیمهگران زندگی جهت مشتریمداری بیشتر و برآورده ساختن نیازهای مصرفکنندگان ارائه نموده است.
علاقهمندان جهت تهیه این نشریه که به قیمت 8000 تومان ارائه میشود، میتوانند به پژوهشکده بیمه واقع در سعادتآباد – میدان شهید تهرانی مقدم - خیابان سرو غربی - نرسیده به میدان قیصر امینپور(شهرداری سابق) - پلاک 43 مراجعه نمایند.
همچنین خرید مجازی از طریق مراجعه به آدرس bookstore.irc.ac.ir و خرید از طریق آبونمان سالانه امکان پذیر است.