پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410896 تاریخ : 1397/08/14-10:59:59
,12,5,
گزارش سومین روز از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران

گزارش

گزارش سومین روز از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران

در سومین روز از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران 3 نشست خبری و یک کارگاه آموزشی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، در حاشیه برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران 3 نشست خبری با اصحاب رسانه و یک کارگاه آموزشی برگزار شد.

نشست های برگزار شده به ترتیب با مهندس فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب استان مازندران ، مهندس صبوری مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ ، مهندس طرزطلب مدیرعامل شرکت نیروگاه های برق حرارتی و کارگاه آموزشی مفاهیم تولید در صنعت برق توسط مهندس دیناروند مدیرکل دفتر تحقیقات ساخت برگزار شد.


فرح زاد با تاکید بر تعدد انشعابات غیر مجاز در غرب مازندران گفت: مشکلات این مجموعه مربوط به مشترکان غیرمجاز است که با استفاده از ظرفیت های قانونی ماده هشت تاکنون بیش از 23 هزار مشترک غیرمجاز برای نصب کنتور ثبت نام کرده اند و حدود 11 هزار مشترک در یک سال گذشته موفق به دریافت اشتراک مجاز و کنتور برق شده اند.


وی خاطرنشان کرد: پایداری شبکه تاسیسات و جلوگیری از خاموش های ناخواسته از اولویت های توزیع برق غرب مازندران است.

مهندس فرح زاد


مهندس صبوری با تاکید بر برنامه های ویژه توزیع برق تهران بزرگ گفت: گذر از زمستان و آماده سازی اکیپ عملیاتی و آمادگی برای تامین برق برای فصل تابستان با توجه به اینکه فعالیت های گسترده و وسیع برای کاهش بار انجام شده است و در تابستان امسال با کمبود بارندگی با کمبود تولید مواجه هستیم را از مهمترین برنامه‌های پیش رو می باشد.


وی در ادامه افزود: اپلیکیشن همراه برق یکی از برنامه های جدید است که مشترکین هرآنچه در حوزه برق نیاز دارند را میتوانند با استفاده از این برنامه انجام دهند، ازجمله این موارد میتوان میزان مصرف، قبوض گذشته ، نوع انشعابات دریافتی از طریق نرم افزار همراه اشاره کرد.

مهندس صبوری


مهندس طرز طلب درباره وضعیت نیروگاه ها گفت: آمادگی نیروگاه های حرارتی در سال جاری وضعیت مطلوب داشته و نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است.


وی خاطر نشان کرد: هم اکنون 3500 مگاوات از واحدهای نیروگاهی با همکاری بخش خصوصی احداث شده و ظرفیت مانده که معادل 3500 مگاوات است راکد مانده است.

مهندس طرز طلب


در پایان مهندس محمدنژاد در کارگاه آموزشی برگزار شده توضیحاتی درمورد به نحوه عملکرد نیروگاه های حرارتی، بخار، آبی و بادی و انرژی های خورشیدی ارایه کرد.


وی راندمان دربخش نیروگاهی و میزان انرژی های تلف شده در این نیروگاه ها را شرح داد.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران  به مدت 4 روز ( 11 تا 14 آبان ) با حضور 483 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

مهندس محمدنژاد



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 318
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران