پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226420 تاریخ : 1395/07/15-12:17:53
,10028,10034,
گروه‌های تکفیری اجازه تعدی به مرزهای ما را ندارند

گروه‌های تکفیری اجازه تعدی به مرزهای ما را ندارند

فرمانده ناجا گفت: گروه های تکفیری اجازه تعدی به مرزهای ما را ندارند و هر دست درازی از سوی آنها با پاسخ دندان شکن از سوی نیروهای ما روبه رو می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،هفتمین نشست نیروی انتظامی با سفرا و کارداران مستقر در تهران با حضور فرمانده ناجا و معاون کنسولی و امور مجلس و ایرانیان  وزارت امور خارجه(حسن قشقاوی) در محل هتل هما برگزار شد.

سردار مسعود رضوانی رییس پلیس اینترپل ناجا در این مراسم گفت: امیدوارم این نشست باعث افزایش سطح همکاری های بین بخشی در انجام ماموریت های ناجا شود.

وی گفت: قاچاق مواد مخدر تروریسم پولشویی در عصر حاضر بزرگترین بلایی است که وی کشورها با آن دست به گریبان هستند از این رو پلیس ایران بران است با ایجاد شبکه ای امن با این معضلات با همکاری پلیس های دیگر کشورها فعالیت کند.

در ادامه این مراسم فرمانده ناجا با خیرمقدم به مهمانان حاضر گفت: این نشست همانند سال های گذشته به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شده و یگان های تخصصی نیروی انتظامی از فرصت استفاده کرده و با نمایش توانمندی های خود به خدمات رسانی بیشتر به مردم می پردازند.

وی مهمترین هدف برگزاری هفته ناجا را افزایش مشارکت مردمی و افزایش احساس امنیت دانست و گفت: مسئولیت پذیری پلیس و پاسخگویی به مطالبات مردم با استفاده از توان تخصصی پلیس در جهت تحکیم و توسعه امنیت اجتماعی است.

اشتری یادآور شد: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا پلیس با نخبگان و اندیشمندان ارتباط برقرار کنند و مردم را در جریان توانمندی های پلیس قرار داده و آنها را از اتفاقاتی که در حوزه امنیت رخ می دهد مطلع کنند.

وی افزود: به لطف خدا و با هوشیاری همکاران و مشارکت مردم امروز جمهوری اسلامی از امنیتی پایدار و مناسب برقرار است.

اشتری ادامه داد: ناجا توانسته است با تمام تهدیدات، امنیت شایسته ای را فراهم کند و تلاش می کند با استفاده از حداکثر امکانات از توانمندی خود برای رفع نیازهای امنیتی مردم و شهروندان گام بردارد.

وی با اشاره به مشکلات امنیتی در کشور گفت: گرچه ناامنی در کشورهای همسایه به وضوح قابل مشاهده است اما در کشور ما امنیت کامل در حال ارتقا است و با حمایت هایی که می شویم گروه های تکفیری اجازه تعدی به مرزهای ما را ندارند و هر دست درازی از سوی آنها با پاسخ دندان شکن از سوی نیروهای ما روبه رو می شود و این جانفشانی سربازان ماست که اجازه هر تحرکی را از آنها می گیرد.

فرمانده ناجا به تولید انواع مواددمخدر در یکی از کشورهای همسایه شرقی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با ترانزیت مواد مخدر قرار دارد و سالانه بیش از 500تن انواع مخدر توسط نیروی انتظامی کشف می شود و اغلب این کشفیات در مرزها رخ می دهد و322تن انواع مواد مخدر در6 ماهه امسال کشف شده است.

سفیران رابط پلیس کشورهای خود با پلیس ایران باشند

وی به اعزام افسران پلیس ایران برای برگزاری مسابقات المپیک به کشور برزیل خبر داد و گفت: حمایت از تروریستها دربلندمدت هزینه های گزافی را نصیب کشورها می کند زیرا شبکه جرایم سازمان یافته فعالیت های گسترده ای را انجام می دهند و برخورد با آنها نیاز به همکاری همه جانبه دارد که یک کشور به تنهایی از عهده آن برنمی آید. امروزه تهدیدات جهانی شده و برای مقابله با آنها کشورها باید با هم هم‌پیمان شوند.

اشتری یادآور شد: سفرا و کاردان ها می توانند سفیران فعال برای همکاری پلیس کشورهای خود با پلیس ایران باشند. پلیس ایران آمادگی لازم برای همکاری با همه کشورها را دارد. پلیس ایران با امکانات و توانمندی های فراوان در موضوعات تخصصی آمادگی همکاری با همه پلیس های کشورهای حاضر در این نشست است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران