پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377048 تاریخ : 1397/06/31-13:56:35
,11,
گرمای52 درجه و گرد و غبار هم مانع فعالیت راه‌آهن جنوب نیست

مدیر کل راه‌آهن جنوب:

گرمای52 درجه و گرد و غبار هم مانع فعالیت راه‌آهن جنوب نیست

با وجود گردو غبار و گرمای شدید تابستان، تعهد همراه با سخت‌کوشی همکاران، دلیلی برای عملکرد قابل قبول راه‌آهن جنوب و استمرار فعالیت‌ها است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، عبدالکریم درویش‌زاده مدیر کل راه‌آهن جنوب با بیان این مطلب و اشاره به اینکه این اداره کل موفق شده است عملکرد خوبی را ارائه دهد گفت: همکاران این اداره کل در شرایط گرمای 52 درجه تابستان همزمان با وجود گرد و خاک بسیار در این منطقه، کار کردند و این عملکرد خوب نشان دهنده تعهدکاری و سخت کوشی آنان است.

درویش زاده با بیان اینکه بسیاری از شاغلین در این اداره کل در فصل تابستان در فضای باز مشغول به انجام وظیفه بودند، تشریح کرد: باید توجه داشت که درجه حرارت 52 درجه در شرایط سایه و ارتفاع بالای دو متر اندازه گیری شده و این درحالی است که در فضای آزاد و در زیر نور مستقیم آفتاب دمای محیط گاهی بالای 60 درجه هم می‌رسد. 
او افزود: این شرایط سخت محیطی، عملیات نگهداری خط و حمل و نقل قطار را بسیار سخت می‌کند و این درحالی است که تمامی مشاغل راه‌آهن متاثر از این شرایط سخت بوده که همراه با گرد و خاک است. 
وی با بیان اینکه علاوه بر شرایط آب و هوایی، مشکل تامین آب و قطعی های مکرر برق نیز بر سختی‌کار کارکنان این منطقه در تابستان افزوده‌است، یادآور شد: نیروهای عملیاتی راه‌آهن جنوب از جمله لکوموتیورانان، متصدیان ترافیک، مانورچی‌ها و سوزن‌بان ها در بندر امام خمینی (ره)، بندر ماهشهر و میاندشت، در تابستان شرایط کاری بسیار سختی را دارند.

تحریم تاثیری در واردات و صادرات نداشت 

وی با اشاره به اینکه مشکلات ناشی از تحریم در میزان واردات و صادرات بار ریلی به بندر امام (ره) تاثیری نداشته‌است، گفت: صادرات مازوت از ایستگاه ری و اراک به ماهشهر و شمش از ایستگاه خوزستان به بندر امام (ره) انجام می‌شود و هیچ تغییری در این زمینه صورت نگرفته است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 462
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران