پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 618624 تاریخ : 1401/05/22-17:16:10
,10028,
گردهمایی مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی استان کرمان در بیمارستان تأمین اجتماعی پیامبر اعظم (ص) کرمان برگزار شد

با حضور معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده؛

گردهمایی مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی استان کرمان در بیمارستان تأمین اجتماعی پیامبر اعظم (ص) کرمان برگزار شد

گردهمایی مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی استان کرمان همزمان با سفر رئیس جمهور به این استان، در محل بیمارستان تأمین اجتماعی پیامبر اعظم(ص) کرمان برگزار شد و معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده در این گردهمایی در زمینه همکاری و پیگیری برای حل مشکل نیروی انسانی متخصص بخش درمان تأمین اجتماعی استان به ویژه در زمینه جذب متخصصان زنان و زایمان قول مساعد داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر انسیه خزعلی در این گردهمایی، از پیگیری طرح های رتبه بندی معلمان، ارتقای ساختار مشاور بانوان سازمان ها، بیمه زنان شاغل در صنایع دستی، بازاریابی برای تولیدات خانگی و حمایت از گروه های جهادی بانوان و زنان کارآفرین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر خزعلی، بر تلاش و زمینه سازی همه دستگاه ها برای ارتقای نقش آفرینی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بانوان تاکید و از تقید جامعه زنان استان به ارزش های فرهنگ اسلامی و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد.

دکتر خزعلی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای نظام مند ساختن مشاغل بانوان تصریح کرد: جامعه زنان باید ضمن اهتمام به اشتغال و فعالیت های اقتصادی، در عمل به مسئولیت های خانوادگی نیز کوشا و توانمند باشند.

وی تأکید کرد: بایستی متناسب نیازهای بازار، تولیدات مختص بانوان و زنان کارآفرین را افزایش بدهیم. در صدد هستیم تا بازارچه ویژه تولیدات زنان را در هر استان دایر کنیم تا از زنان سرپرست خانوار هم حمایت بشود.

دکتر هادی صبوری، معاون درمان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمان نیز در این گردهمایی با تشریح برنامه های رفع نیاز واحدهای درمانی تأمین اجتماعی استان به نیروی انسانی، خواستار همکاری مرکز امور زنان در زمینه جذب متخصصین حوزه زنان با توجه به سیاست های اخیر جمعیتی و حمایت از فرزند آوری شد که این درخواست با قول مساعد معاون رییس جمهور در امور زنان همراه شد.

شایان ذکر است همزمان با برگزاری این گردهمایی، نمایشگاهی نیز از تولیدات خانگی و صنایع دستی بانوان استان در جنب سالن گردهمایی برپا شد که مورد بازدید معاون رییس جمهور در امور زنان قرار گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 250
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران