پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 400119 تاریخ : 1397/08/03-16:02:00
,10025,
گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه  ما  در سال 97 پایان یافت

گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه ما در سال 97 پایان یافت

گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه "ما" در سال 97 با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل ، دکتر حمید تاجیک رییس هیات مدیره و اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران ستاد و روسای شعب در تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ما، گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه "ما" در روزهای  2 و 3 آبان ماه برگزار شد .

بر اساس این گزارش، در این گردهمایی دو روزه که با هدف تبادل نظر مدیران در خصوص استفاده بیشتر از ظرفیت ها و  پتانسیل های شعب برگزار شده بود، حجت بهاری فر مدیر عامل شرکت بیمه "ما" با تاکید بر جایگاه شبکه فروش و حمایت همه جانبه از نمایندگان 54 گفت:  بیمه "ما" مستحق رسیدن به جایگاه بالاتری در صنعت است لذا بایستی در این راه با تلاش مضاعف و هم افزایی بیشتر ، قله های موفقیت را طی کنیم.

وی تصریح کرد: موفقیت یک شرکت در گرو موفقیت تک تک کارمندان ، شبکه فروش و تمام ذینفعان می باشد  و این امر مستلزم آن است که باورهای خود را تغییر داده و با اعتماد به نفس بیشتر نسبت به پیشبرد اهداف توسعه ای شرکت گام برداریم. اندیشیدن راهکارهای جدید متناسب با پویایی صنعت ، سیاست گذاری و نظارت مستمر از جانب ستاد، افزایش سرعت و بهبود خدمات رسانی از سمت شبکه فروش و رعایت صداقت، اخلاق و احترام از سوی تک تک پرسنل ارکان اساسی موفقیت است.

بهاری فر  با اشاره به رشد 90 درصدی ارزش سهام شرکت در 6 ماهه اول سال و کسب رتبه یک توانگری مالی برای هفتمین سال متوالی خاطرنشان کرد:  سرعت بخشی به کارها بسیار حائز اهمیت است و این امر مستلزم آموزش مداوم، رعایت اصول حرفه ای گری و چانشین پروری است.

در ادامه صالح شیری معاون شبکه فروش و توسعه بازار با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر روسای شعب با ستاد و نمایندگان خاطرنشان کرد:

 همانند سال های گذشته ، صداقت، تعامل و انعطاف را سرلوحه کار خود قرار داده و بیش از گذشته تعاملات خود را به عنوان بیمه گر با شبکه فروش و بیمه گذار بهبود می بخشیم. رشد حق بیمه، کاهش ضریب خسارت و وصول به موقع مطالبات نکاتی است که  از بعد فنی دارای اولویت بسیار زیادی است ولی آنچه که برای شرکت بیمه "ما"، از اهمیت بسزایی برخوردار است، داشتن دیدگاه مدرن و مشتری محور است که منجر به  اشاعه فرهنگ بیمه از جانب نمایندگان و پرسنل شعب در سطح استان ها می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 260
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران