پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465523 تاریخ : 1398/03/08-09:13:54
,10028,
گرد و خاک و تگرگ در برخی استان های کشور

گرد و خاک و تگرگ در برخی استان های کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش پراکنده در تعدادی از استان‌ها طی روزهای آتی، از احتمال وقوع تگرگ در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، اصفهان و تهران طی روز آینده (9 خرداد) خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، احد وظیفه اعلام کرد: امروز (چهارشنبه هشتم خرداد) در استان‌های گلستان، شرق مازندران، سمنان، شرق تهران، شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی و همچنین در برخی مناطق استان‌های اصفهان، یزد، فارس، کرمان، شمال هرمزگان و جنوب سیستان‌ و بلوچستان در ساعات بعدازظهر رگبار باران، گاهی همراه با رعدو برق و وزش باد شدید و گرد و خاک موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بیشترین مقدار بارش امروز (هشتم خرداد) در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سمنان و شرق تهران است. همچنین فردا (پنجشنبه 9 خرداد) در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، اصفهان و تهران رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید که احتمال وقوع تگرگ در برخی از این مناطق وجود دارد و در برخی مناطق استان‌های اصفهان، قم، یزد، خراسان جنوبی، کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد و احتمال رخداد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه بیشترین مقدار بارش در روز پنجشنبه (9 خرداد) در شرق خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سمنان، شرق تهران و شمال اصفهان خواهد بود، گفت‌: جمعه (10 خرداد) در شمال و شرق خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، اصفهان، ارتفاعات شرقی تهران و غرب سمنان رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در برخی از مناطق استان های یزد، کرمان، خراسان جنوبی و شمال سیستان‌وبلوچستان بارش پراکنده باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، در روز شنبه (11 خرداد) در خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق گلستان و آذربایجان غربی رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و در روز یکشنبه (12 خرداد)، در شمال فارس، جنوب اصفهان و برخی از مناطق آذربایجان شرقی بارش پراکنده باران خواهیم داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امشب آسمان استان تهران نیمه ابری همراه با وزش باد، بارش پراکنده و گاهی رعدو برق خواهد بود، گفت‌: فردا (پنجشنبه 9 خرداد) هوای تهران نیمه ابری است و گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهیم داشت. پیش‌بینی می‌شود که بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز 30 و 16 درجه سانتیگراد باشد.

وظیفه همچنین بیان کرد: پس‌فردا (جمعه 10 خرداد) تهران نیمه ابری، در برخی ساعات ابری، همراه با بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای تهران در این روز در گرم‌ترین حالت به 28 درجه سانتیگراد و در خنگ ترین نقطه به 16 درجه سانتیگراد است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 266
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران