پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 515634 تاریخ : 1399/04/17-17:56:33
,22,16,
گان ضدویروس مجهز به پد جاذب رطوبت تولید شد

در پارک فناوری آذربایجان شرقی؛

گان ضدویروس مجهز به پد جاذب رطوبت تولید شد

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از تولید «گان ضدویروس مجهز به پد جاذب رطوبت» خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت، عبدالرضا واعظی ظهر امروز در نشست خبری مجازی که در سالن همایش وزارت علوم برگزار شد گفت: پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در سال 81 تاسیس شد و واحدهای فناوری که تاکنون در این پارک پذیرش شده اند، 664 واحد است، از این تعداد 300 شرکت فناور در این پارک مستقر شدند و میزان درآمد آنها در سال 1398 بالغ بر 1634 میلیارد تومان بوده است.

وی به صادرات این شرکت ها اشاره کرد و افزود: این شرکت ها در سال گذشته 9 میلیون دلار صادرات داشتند، همزمان با شیوع ویروس کرونا 15 شرکت مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان برای تولید تجهیزات و ملزومات مورد نیاز کشور فعال شدند.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی به تولید کیت تشخیص ویروس کرونا توسط شرکت های این پارک اشاره کرد و گفت: تست بالینی و آزمایشی این کیت موفقیت آمیز بوده است و در صدد تولید انبوه این کیت هستیم و برای ارائه مجوز به سازمان غذا و دارو نامه نوشته ایم.

وی به طراحی و ساخت دستگاه ضد عفونی کننده کابین اتوبوس اشاره کرد و افزود: این دستگاه بر اساس ماده ضد عفونی کننده غیر الکلی ایجاد شده در مدت 3 دقیقه قادر به ضد عفونی کردن کابین اتوبوس ها است. حتی ماده ضد عفونی کننده غیرالکی هم توسط شرکت های مستقر در پارک تولید شده است.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از دیگر محصولات این پارک ها به ونتیلاتورهای قابل حمل ارزان قیمت و دستگاه مه پاش ضد عفونی کننده ادارات و گان ضدویروس مجهز به پد جاذب رطوبت اشاره کرد.

وی با اشاره به مشکلات حوزه دانش بنیان در تولید محصولات گفت: در صدور مجوزهای اصلی با مشکل مواجه هستیم و از طرفی باید منابع مالی سازمان های مصرف کننده محصولات ما تامین شود تا بتوانند محصولات ما را تهیه کرده و از آن استفاده کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 410
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران