پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452310 تاریخ : 1398/01/17-10:29:07
,10025,
گام‌های بلند بیمه حافظ برای توسعه حضور در سرزمین اصلی و گسترش بازار

گام‌های بلند بیمه حافظ برای توسعه حضور در سرزمین اصلی و گسترش بازار

محمود دودانگه مدیر عامل و عضو هیأت مدیره بیمه حافظ فرارسیدن سال نو را به بیمه‌گذاران و همکاران پُر تلاش خود در صنعت بیمه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، متن پیام بدین شرح است :

شرکت بیمه حافظ به عنوان نخستین شرکت بیمه خصوصی کشور، همواره در ارائه طرح‌ها و ایده‌های بدیع پیشگام بوده و علاوه بر توسعه و ترویج فرهنگ بیمه در کشور، به خصوص در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حافظ سرمایه و امنیت خاطر بیمه‌گذاران و هموطنان محترم بوده و می‌باشد.
در سال پیش رو، بیمه حافظ فصل دیگری از فعالیتهای جدید خود را رونمایی خواهد کرد و انتظار می‌رود با توجه به مجوزهای یازده‌گانه قبلی و هم‌چنین با برنامه گسترده حضور و توسعه فعالیت‌ها در سرزمین اصلی، جایگاه شایسته‌ای را در صنعت بیمه بدست آورد.
در این راستا و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و با همکاری و همراهی سهامداران محترم و هم‌چنین موافقت بیمه مرکزی مقدمات افزایش سرمایه انجام و در اوایل سال 1398 ضمن فراهم شدن زیرساخت‌های مورد نیاز، مجوز فعالیت سراسری شرکت بیمه حافظ در کلیه رشته های بیمه‌ای اخذ خواهد گردید.
و لذا متناسب با اهداف تعیین شده، اهم برنامه های شرکت در سال جدید را می‌توان به شرح زیر برشمرد:

1- اصلاح ساختار مالی و افزایش سرمایه
2- برنامه‌ریزی برای فعالیت سراسری
3- اصلاح پرتفوی شرکت
4- راه‌اندازی شبکه فروش حرفه‌ای 5- به روز نمودن پرداخت خسارت 6- مدیریت ریسک و توزیع آن
7- افزایش سهم اتکایی
8- طراحی محصولات جدید بیمه‌ای متناسب با شرایط و نیازهای جامعه
9- راه‌اندازی داشبورد مدیریتی انلاین
که اجرای آن‌ها در نهایت توسعه و ترویج فرهنگ بیمه در کشور را بدنبال خواهد داشت.

در مجموع این شرکت در نظر دارد تا با راهبردهای تدوین شده برای سال جدید و نوآوری و خلاقیت در زمینه ارائه محصولات جدید بیمه‌ای، تبلیغات و برند سازی و استفاده از فناوری‌های جدید بیمه‌ای و با بهره‌گیری از شرکت‌های نوپا(استارت-‌اپ‌ها) گام‌های استواری را در جهت اعتلای نام و برند بیمه حافظ برداشته و سهم قابل توجهی را در رشد صنعت بیمه در کشور بخود اختصاص دهد.
امید است که شرکت بیمه حافظ نیز به عنوان عضوی کارآمد از خانواده بزرگ صنعت بیمه و با همراهی سایر شرکت‌ها و تحت راهبری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با بهره‌گیری از دانش فنی روز و تجارب ارزنده خود و با رعایت اصول بیمه‌گری و مشتری‌‌مداری بیش از پیش نقشی مؤثر و سازنده‌ در رشد و توسعه صنعت بیمه در کشور ایفا نماید.
اینجانب ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند و نویدبخش همکارانم در شرکت بیمه حافظ، سال نو را به ایشان و تمامی فعالان صنعت بیمه که حراست از منافع بیمه‌گذاران را در سولوحه کاری خود قرار داده‌اند، تبریک عرض نموده، سعادت و سربلندی آنان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

با تقدیم احترام
محمود دودانگه



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران