پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494594 تاریخ : 1398/09/12-15:14:18
,1,
کیفیت خدمات در بانک ایران زمین حائز اهمیت است

کیفیت خدمات در بانک ایران زمین حائز اهمیت است

عبدالمجید پورسعید: کلیه خدمات و سرویس های نظام بانکی کشور در بانک ایران زمین نیز وجود دارد، آنچه که روی آن تاکید و تمرکز داریم این است که کیفیت خدمات برای ما بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین در آیین امضاء تفاهم‌نامه این بانک با اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار تهران اظهار کرد: هر سرویس و خدمتی را که در نظام بانکی کشور در حال انجام است در بانک ایران زمین نیز وجود دارد، نکته‌ای که روی آن تاکید و تمرکز داریم این است که کیفیت خدمات برای ما بسیار مهم است.


بانک ایران زمین در خدمت مشتریان است

پورسعید ادامه داد: بانک ایران زمین در خدمت مشتریان است تا با استفاده از دانش همکاران متخصص بانک، برای انتظار و نیاز مشتریان راه حلی پیدا کند که ممکن است ترکیب خدمات و یا خلق خدمات جدید باشد.

مدیر عامل بانک ایران زمین گفت: گروه ایران زمین که شامل بیمه، صرافی، کارگزاری و ... است مجموعه شرکت‌هایی است که با ترکیب آن‌ها خدمات قابل عرضه به شما ارائه می‌شود.

وی با اشاره به شرکت فناوری اطلاعات بانک ایران زمین بیان کرد: در این شرکت توانایی ارائه و تامین تمامی خدمات وجود دارد و اطمینان می‌دهیم که با توجه به امکانات و شرایط با تمام توان در کنار شما هستیم.

 

 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 311
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران