پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491640 تاریخ : 1398/07/14-13:49:23
,3,
کوثر با چشم انداز جدید به دنبال ساختن آینده است

کوثر با چشم انداز جدید به دنبال ساختن آینده است

بیست و پنجمین هم اندیشی سراسری معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه با حضور دکتر غلامحسین صباغی مدیرعامل، معاونین و مدیران حوزه مرکزی و مدیران شعب استان ها با محوریت تبیین برنامه های عملیاتی ادغام برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه؛ در این هم اندیشی مصطفی امجدیان معاون بازاریابی و امور استان ها و سرپرست معاونت فاوا و برنامه ریزی با اشاره به تحولات پیش روی موسسه متناسب با چارچوب های طرح ادغام گفت: همسو با تغییرات باید به دنبال فرآیند گرایی و ایجاد رویکرد تمایز در بانک بود تا با شناسایی نیاز موجود و یا آینده و ارایه خدمات متنوع در مسیر جذب مشتریان جدید و وفادارسازی آنان حرکت کنیم.

امجدیان با بیان مزیت رقابتی موسسه کوثر در ارایه خدمات بانکداری الکترونیک به جامعه هدف و عموم مشتریان افزود: راهبرد اصلی بانک مبتنی بر خدمات بانکداری فناوری محور است و در این مسیر می کوشیم با طراحی و ارایه خدمات متنوع در کمترین زمان رضایتمندی مشتریان و سودآوری بانک را افزایش دهیم.

در ادامه محمدرضا عالی پور معاون مالی اولویت موسسه را ارایه صورت های مالی شفاف به ذینفعان دانست و اظهارداشت: ساختار مالی بانک ها دارای ویژگی های منحصر به فردی است و مهمترین هدف  بانک خارج کردن دارائی های بانک از حالت انجماد و کاهش هزینه پول می باشد.  

منصوره حیدری سرپرست معاونت اعتبارات و تسهیلات نیز در تشریح برنامه های عملیاتی موسسه کوثر در راستای کاهش مطالبات غیرجاری و معوق گفت: وصول مطالبات معوق سبب آزاد سازی منابع و به تبع آن افزایش میزان مصارف  بانک و توانایی شعب در ارایه تسهیلات به مشتریان می شود.

وی افزود: مطالبات ضمن آن که مصارف و منابع شعبه را کاهش می‌دهد، نسبت مصارف جاری به غیر جاری را نیز متاثر می‌کند. در این بین تسهیلات ارائه شده نه تنها به سود پیش بینی شده منتهی نمی‌شود بلکه بانک را متضرر هم می‌کند.

بر اساس این گزارش، دکتر مرتضی شعبانی معاون توسعه سرمایه های انسانی با اشاره به ساختار جوان موسسه کوثر گفت: در مسیر پیوستن به خانواده بزرگ بانک سپه برنامه ریزی سال جاری موسسه با هدف افزایش توانمندی و رضایت مندی کارکنان انجام شده است.

وی آموزش های منطبق با شرایط ادغام، تعمیق آموخته های پیشین کارکنان و حرکت از سنجش عملکرد به سمت مدیریت عملکرد را از جمله برنامه های اجرایی سال جاری موسسه در حوزه سرمایه های انسانی برشمرد.

شعبانی تصریح کرد: ایجاد انگیزه و روحیه در کارکنان با پاسخگویی مناسب و مدیریت شایعات از جمله مواردی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

بر اساس این گزارش؛ در ادامه بیست و پنجمین هم اندیشی سراسری معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر معاونین و مدیران حوزه مرکزی نسبت به بیان و تشریح برنامه های اجرایی پرداختند . همچنین محمد علی قاضی سرپرست شعب غرب استان تهران و سید مهدی صالحی سرپرست شعب استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به نمایندگی از مدیران استان ها دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص روش‌های سودآوری در بانک مطرح کردند.

دکتر صباغی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه در جمع بندی هم اندیشی یکروزه معاونین و مدیران اظهارداشت: ماهیت برگزاری این هم اندیشی ارایه برنامه عملیاتی متناسب با شرایط جدید بانک و تغییر در نگاه است.

وی در ادامه لازمه پویایی سازمانی را عبور از دلبستگی های موجود دانست و افزود: سازمان های پیشرو در تبیین برنامه های اجرایی به شدت به دنبال عبور از تعلق ها و محدودیت های درون و برون سازمانی هستند.

صباغی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بانک محور بودن نظام اقتصادی کشور تصریح کرد: بنگاه های اقتصادی و به تبع آنها بانک ها باید با مدیریت منابع و مصارف بتوانند از محل درآمدهای خود به مشتریان ارایه خدمات نماید. در این راستا برای دست یابی به اهداف مورد نظر و ایفای نقش موثرتر در نظام اقتصادی چابک سازی، اصلاح ساختارها و روان سازی عملیات بانکی را در اولویت فعالیت های سال جاری قرار داده ایم.

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر پیاده سازی استانداردهای ابلاغی در امور مالی را جزو اصول کار بانکی و مالی دانست و گفت: بالاترین پتانسیل بانک نیروی انسانی متخصص ، جوان و دلبسته به سازمان است و امیدواریم با تکیه بر این سرمایه اصلی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت های داخلی ، طرح های تحول بانک با موفقیت اجرا شده و شرایط بهبود یابد.

وی در پایان خواستار حفظ و تقویت ظرفیت های موجود برای نقش آفرینی کوثر در اقتصاد کشور  شد  و تاکید کرد: چشم انداز جدید ساختن آینده ای درخشان برای بانک است. در این مسیر باید ضمن رعایت چارچوب‌های قانونی و سازمانی، دو اصل ریسک و سودآوری را در امور محوله و مسئولیت های خود با همت و اراده مضاعف بکار بندیم و آینده را برابر آرزوهایمان بسازیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 343
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران