پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467112 تاریخ : 1398/04/08-12:52:22
,11,10028,
کندوان و هراز از ساعت 13 یک‌طرفه می‌شوند

کندوان و هراز از ساعت 13 یک‌طرفه می‌شوند

مرکز مدیریت راه‌های کشور از محدودیت‌های ترافیکی در محورهای برون شهری تا فردا یکشنبه خبر داد و اعلام کرد: جاده کندوان و هراز از ساعت 13 یکطرفه می‌شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بر اساس اطلاعات سامانه هوشمند تردد شمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 امروز (شنبه) تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه 9 تیرماه از کرج به سمت مرزن‌آباد و همچنین تردد خودرو از ساعت 13 امروز تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه 9 تیرماه از رودهن به سمت آمل، ممنوع است.

در حال حاضر غیر از محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به روال عادی جریان دارد.‌

کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2 هزار و 199 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 7.1 درصد کاهش نشان می دهد، در همین مدت، سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 9.9 اوج تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صورت گرفته است.

آخرین وضعیت برخی جاده‌ها

در حال حاضر ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس (شمال به جنوب) محدوده‌های مرزن آباد، سیاه بیشه‌، پل زنگوله، گچسر، نساء و آسارا و ترافیک سنگین در محور هراز (شمال به جنوب) حدفاصل بایجان تا وانا در برخی از مقاطع گزارش شده است.

در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

در محورهای شمالی مداخلات جوی وجود ندارد.

در آزادراه قزوین-کرج محدوده هشتگرد ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

محدودیت ترافیکی برخی محورهای پرتردد تا 9 تیرماه

تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 فردا (یکشنبه) از محورهای کرج – چالوس‌، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است، تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 امروز (شنبه) تا 2 بامداد فردا (یکشنبه) از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 امروز تا 2 بامداد فردا، از مرزن آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 امرروز (شنبه) تا 2 بامداد فردا (یکشنبه) از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز تا 2 بامداد فردا، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشا) یک‌طرفه خواهد بود؛ البته در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، محدودیت یک‌طرفه شدن محور هراز از پلیس راه لاریجان به سمت رودهن اعمال خواهد شد.

در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، برای تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از مسیر شمال به جنوب یا جنوب به شمال محور های هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد.

در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از کرج به چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 12 فردا یکشنبه ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 امروز از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر – فیروزکوه – تهران ممنوع است.

در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس تردد تریلرها و کامیون‌ها غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 امروز شنبه ممنوع است.

در محور آستارا – اردبیل و بالعکس تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساع ا 24 امروز ممنوع است.

محورهای دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته‌

محورهای تهران – کرج، کرج – قزوین و کرج – تهران – دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته گزارش شده اند.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی و شرایط نامناسب فیزیکی راه‌

محور رامیان -اولنگ-شاهرود واقع در استان‌های گلستان و سمنان به دلیل نبود ایمنی کافی، در حال حاضر مسدود است.

محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور قدیم خرم آباد-پل دختر، واقع در استان لرستان، از مورخ 5 فروردین 98 تا اطلاع بعدی‌، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور اهرم-فراشبند، واقع در استان بوشهر، از ساعت 19 الی 7 صبح روز بعد از مورخ 6 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور پلدختر - کوهدشت‌، واقع در استان لرستان از مورخ 12 فروردین 98 تا اطلاع بعدی‌، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور شهداد – اندوهجرد، واقع در استان کرمان‌، از مورخ 25 فروردین 98 تا اطلاع بعدی‌، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور شهداد – نهبندان، واقع در استان کرمان، از مورخ 26 فروردین 98 تا اطلاع بعدی‌، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

هموطنان می توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه های کشور عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک و یا با شماره تلفن های 141 و 88925252 تماس بگیرند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 259
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران