پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466297 تاریخ : 1398/03/26-16:30:12
,1,
کنترل و مدیریت پدیده کودکِ کار یک اولویت اصلی اجتماعی است

مدیرعامل بانک قوامین:

کنترل و مدیریت پدیده کودکِ کار یک اولویت اصلی اجتماعی است

دکتر غلامحسن تقی نتاج، مدیرعامل بانک قوامین گفت: اگر برنامه ریزی و اقدامات عملی مطلوبی توسط دستگاه‌ها و نهادهای مسئول در زمینه اقتصادی و اجتماعی انجام بگیرد کمتر شاهد پدیده اجتماعی کودک کار در سطح جامعه خواهیم بود‌.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین در گزارشی از رویداد هنری، ورزشی  که  با شعار نه به کار کودک در مجموعه ی فرهنگی ورزشی پاس قوامین برگزار شد؛ به نقل از مدیر عامل این بانک اعلام کرد : عمدتاً این کودکان به دلیل مشکلات معیشتی و مالی وارد کار شده و اگر مدیریت صحیحی صورت نپذیرد بعضاً متاسفانه وارد بزهکاری می شوند .
وی با ابراز تاسف از این پدیده ی اجتماعی ناخوشایند تصریح کرد: ضمن لزوم تقویت خود باوری در این کودکان که در این سن کم با غیرت و تعصب عهده دار تامین  زندگی خانواده شدند بایستی اقدامات لازم را جهت کنترل و رسیدگی به وضعیت جسمی و روحی این کودکان در اولویت اجتماعی قرار دهیم.
بر پایه ی این گزارش در مراسمی که در راستای حمایت از کودکان کار و با عنوان پویش صعود با حضور دکتر محمدی معاون اجتماعی شهرداری تهران، گل محمدی رئیس ورزش و جوانان استان تهران، دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین و جمعی از ستارگان هنر و ورزش کشور در مجموعه ی فرهنگی ورزشی پاس قوامین برگزار شد؛ مدیر عامل بانک قوامین در سخنانی ضمن تقدیر از حامیان این مراسم اظهار امیدواری کرد: انشاءالله زمینه تعلیم و آموزش این کودکان به بهترین شکل فراهم شود و نگرانی جامعه بابت این کودکان عزیز کمتر شود.
این گزارش حاکی است؛ در مراسم مذکور که با حضور کودکان کار در محوطه ی مجموعه فرهنگی ورزشی پاس قوامین و ورزش و تفریح آنان آغاز شد با دیدار دوستانه فوتبال  هنرمندان به قضاوت علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان  پایان یافت. این برنامه با استقبال جمع کثیری از شهروندان تهرانی موجه شد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 415
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران