پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466422 تاریخ : 1398/03/28-09:53:16
,5,
کمیته همکاری های آبی ایران و فدراسیون روسیه دوباره فعال شد

معاون شرکت آب و فاضلاب کشور:

کمیته همکاری های آبی ایران و فدراسیون روسیه دوباره فعال شد

معاون راهبری و نظارت بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: کمیته بخش آب کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و فدراسیون روسیه بعد از پنج سال مجدد فعالیت خود را از سرگرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حمید رضا کشفی افزود: کمیته مشترک بخش آب پنج سالی بود که تشکیل نشده بود اما امسال در اجلاس پانزدهم این کمیته با حساسیتی که وزیر نیروی ایران داشت درباره مسائل آبی و ایجاد همکاری های متقابل با فدراسیون روسیه در بخش آب و فاضلاب این کمیته کارخود را مجدد آغاز کرد.

وی اعضای این کمیته را شرکت های مادر تخصصی و ستاد وزارت نیرو ایران و طرف روسی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: امسال و در نخستین جلسه پس از توقف پنجساله تلاش شد ضمن بررسی امکان ادامه همکاری ها و توافق های قبلی بتوان اولویت های جدیدی در تفاهمات بین ایران و روسیه در بخش آب دنبال شود.

کشفی این اولویت ها را شامل باز چرخانی آب، نحوه و روش های جدید مدیریت مصرف، کاهش هدر رفت و مدیریت به هم پیوسته آب برشمرد.

معاون راهبری و نظارت بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: طرف روسی امکانات خوبی در این بخش برای تبادل دارد و امید است بتوان از پتانسیل های آنان استفاده کرد.

وی افزود: گرچه به صورت رسمی طرح خاصی مطرح نشده اما به صورت غیر رسمی چند طرح مطرح و پیگیری و مقرر شده پس از بررسی های بیشتر طرح ها به صورت رسمی مطرح و پیگیری شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 356
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران