پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449739 تاریخ : 1397/12/05-12:36:40
,11,22,
کمیته خدمات‌رسانی نوروز در فرودگاه زنجان شروع به کار کرد/ درخواست برای افزایش ظرفیت پروازهای مشهد در ایام نوروز

مدیر فرودگاه زنجان خبر داد:

کمیته خدمات‌رسانی نوروز در فرودگاه زنجان شروع به کار کرد/ درخواست برای افزایش ظرفیت پروازهای مشهد در ایام نوروز

مدیر فرودگاه زنجان از برگزاری نخستین جلسه هماهنگی کمیته خدمات‌رسانی ویژه نوروز 98 در این فرودگاه خبر داد و گفت: تقاضای افزایش ظرفیت پروازهای مشهد در ایام نوروز به شرکت هواپیمایی داده شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد قاسمی، مدیر فرودگاه زنجان درباره برنامه این فرودگاه برای پروازهای نوروزی گفت: از آنجا که در حال حاضر تنها پرواز موجود در فرودگاه زنجان، پرواز مشهد است، از هواپیمایی ایران‌ایرتور درخواست کرده‌ایم که در ایام نوروز، با افزایش پرواز به صورت فوق‌العاده و یا اختصاص هواپیمای بزرگتر، ظرفیت بیشتری برای پروازهای مشهد مقدس ایجاد کند.

وی ادامه داد: رایزنی‌های اولیه با شرکت هواپیمایی در این خصوص انجام شده و پیگیر هستیم تا افزایش ظرفیت پروازهای مشهد مقدس در ایام نوروز محقق شود.

قاسمی با اشاره به اینکه درخواست برقراری پرواز نوروزی به سایر نقاط کشور مانند جزیره کیش نیز مطرح شده است، گفت: پیگیر این موضوع هستیم اما با توجه به ظرفیت محدود شرکت‌های هواپیمایی و اختصاص صندلی‌ها به سایر مسیرها، احتمال برقراری این پروازها زیاد نیست.

مدیر فرودگاه زنجان همچنین به درخواست برای برقراری پرواز تهران نیز اشاره کرد و گفت: دستور برقراری پرواز تهران نیز توسط وزیر راه و شهرسازی صادر شده است، اما با توجه به اینکه تقاضای پرواز تهران بیشتر اداری است تا تجاری، برای برقراری این پرواز در نوروز برنامه‌ریزی نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به فاصله 300 کیلومتری زنجان تا تهران و وجود روزانه چندین رام قطار، تقاضای پرواز تهران از سوی مردم وجود ندارد و تنها تقاضای موجود، تقاضای اداری است. 

قاسمی در ادامه از برگزاری نخستین جلسه هماهنگی کمیته خدمات‌رسانی ویژه نوروز 98 در فرودگاه زنجان خبر داد و گفت: در این  جلسه مقرر شد، صورت کشیک تمام واحدهای عملیاتی و خدماتی با در نظر گرفتن چندپیشگی کارکنان جهت خدمت رسانی مطلوب به پروازها و مسافران نوروزی تهیه و هماهنگی های لازم برای ارایه سرویس به پروازهای مسافربری، امدادی، انتظامی، نظامی، تفریحی  و غیره انجام شود.

وی افزود: زیباسازی ترمینال و محوطه فرودگاه، بررسی دوره‌ای دستگاه‌های ارتباطی، ناوبری، سایت رادار و RCAG و هماهنگی با واحدهای ذیربط فرودگاهی (پلیس، سپاه، گذرنامه، هواشناسی، سوختگیری وغیره) برای خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر به مسافران از دیگر مصوبات این جلسه بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 304
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران