پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452745 تاریخ : 1398/01/21-17:00:49
,17,22,
کمک 150 میلیون تومانی برای تهیه اقلام اساسی سیل زدگان/ استقرار تیم زمین شناسی جهت بررسی رانش های زمین

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان خبر داد:

کمک 150 میلیون تومانی برای تهیه اقلام اساسی سیل زدگان/ استقرار تیم زمین شناسی جهت بررسی رانش های زمین

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان با بیان اینکه تا کنون بیش از 150 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی برای تهیه اقلام اساسی سیل زدگان انجام شده است، گفت: بر اثر بارش های بی سابقه ماه‌ های گذشته رانش های زیادی در سطح استان مشاهده می شود که برای بررسی آن از یک تیم زمین شناشی دعوت کرده ایم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمد رضا صفی خانی در تشریح آخرین اقدامات این سازمان برای کمک به سیل زدگان گفت: سیلاب‌ها باعث درگیر شدن بیش از 46 هزار خانوار در استان شده است که تا کنون بیش از 150 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی برای تهیه اقلام اساسی آن ها داشته ایم.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران شهر دورود در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان قرار گرفت، افزود: با ساخت سدبند در شهر دورود خسارت ها در این شهر را به حداقل رساندیم. از همان روزهای ابتدایی با توجه به بالا بودن حجم خسارات، ستاد بحران در سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل دادیم. در این ستاد اقدامات مختلفی جهت کمک به فعالان اقتصادی و مردم سیل زده لرستان در دستور کار قرار گرفته است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان با اشاره به اینکه روزانه از مناطق درگیر سیل بازدید و با مردم دیدار می کنیم، تصریح کرد: مردم درخواست اقلام ضروری و وسایلی برای خارج کردن آب و ساخت سیل بند داشتند که در همان روزهای اولیه تمام درخواست های آن ها تامین شد.
صفی خانی ادامه داد: تا کنون بیش از 250 هزار قرص نان، 6 هزار بسته آب معدنی، 10 هزار کنسرو لوبیا، تن ماهی، بیش از 3 هزار بسته لوازم بهداشتی، 400 دست لباس، پتو، بیل، 5 هزار گونی خالی، چکمه، گوشت قرمز و گوشت مرغ، آرد، برنج و ... برای مردم تامین شده است. همچنین به واحدهای صنعتی درخواست دادیم 60 میلیون تومان شیر خشک ارسال کنند.
وی در خصوص اسکان سیل زدگان عنوان کرد: در ایام نوروز نمایشگاه بین المللی خرم آباد، شهرک های صنعتی و سویت های سازمان در اختیار مهمانان نورزی قرار گرفت. اسکان مردم استان را سازمان هلال احمر انجام داده است و ما سعی کردیم البسه و اقلام مورد نیاز آن ها را تامین کنیم.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه اکنون 32 دستگاه از ماشین‌آلات سنگین معادن لرستان در اختیار ستاد بحران استان قرار گرفته است، افزود: از ابتدای وقوع سیل تمامی کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان در حال کمک‌رسانی و ارائه خدمات هستند. به ویژه معاونت بازرسی سازمان که نظارت ویژه‌ای بر اقلام ضروری و مورد نیاز مناطق سیل زده داشته و بازرسان از تمام ظرفیت خود جهت برخورد با افراد متخلف استفاده می‌کنند.
صفی خانی بیان کرد: بر اثر بارش های بی سابقه ماه‌های گذشته رانش های زیادی در سطح استان مشاهده می شود. بیش از 20 روستای استان تخلیه شده و رانش حدود 40 روستا را نیز تهدید می کند. به همین منظور یک تیم زمین شناس را برای بررسی این موضوع به استان دعوت کرده ایم.
وی در پایان عنوان کرد: از تمامی واحدهای صنفی و صنعتی استان ها درخواست کردیم کمک های خود را جهت هماهنگی بهتر در توزیع به انبار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان ارسال کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 146
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران