پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375977 تاریخ : 1397/06/15-12:30:42
,9,22,
کمبود پزشک متخصص در شهرهای خراسان/ مهرماه مشکل حل می شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

کمبود پزشک متخصص در شهرهای خراسان/ مهرماه مشکل حل می شود

سید حسن قاضی زاده هاشمی با اشاره به پایان طرح پزشکان متخصص و مشکلات کمبود پزشک در شهرهای خراسان گفت: این کمبود مهرماه با بکارگیری مجدد متخصصین طرحی رفع می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از خبرگزاری مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع مردم سرایان بیان کرد: امید است خدمات دانشگاه علوم پزشکی مورد رضایت مردم باشد.

وی افزود: علی رغم اینکه دولت با مشکلات زیادی مواجه است و روز به رور بیشتر می شود، امید است بتوانیم وعده ها را عملی کنیم.

قاضی زاده هاشمی با اشاره کمبود متخصص در سرایان بیان کرد: دوره های متخصصین که تمام می شود، سه ماه طول می کشد تا پزشک جدید بیاید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: سه ماهی می شود که دوره پزشکان متخصص تمام شده و وقفه ای ایجاد شده اما از مهرماه دوباره شروع می شود.

وی افزود: کمبود پزشک متخصص در بقیه شهرهای خراسان هم وجود دارد اما در سرایان خوشحالیم که بیمار وجود ندارد.

وی خواستار نگهداشت پزشکان متخصص به صورت شبانه روزی در سرایان شد و گفت:امید است جمهوری اسلامی بتواند به وعده هایی که داده است به نحو احسن عمل کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 263
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران