پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496447 تاریخ : 1398/10/23-13:02:10
,16,
کشور در شرایط کاملا جدید و متفاوتی قرار دارد

کشور در شرایط کاملا جدید و متفاوتی قرار دارد

آقامحمدی با اشاره به پاسخ قاطع موشکی ایران به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده نیروی سپاه قدس، گفت: با این اتفاق از سطحی که قرار بود دائماً به تنش در ایران بدمد، عبور کرده و به آرامش رسیدیم

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در دومین جشنواره ملی فولاد ایران ضمن تسلیت حوادث اخیر کشور و با اشاره به پاسخ قاطع موشکی ایران به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده نیروی سپاه قدس، گفت: با این اتفاق از سطحی که قرار بود دائماً به تنش در ایران بدمد، عبور کرده و به آرامش رسیدیم؛ کشور در یک شرایط کاملا جدید و متفاوتی قرار گرفته و این اجلاس گواه این موقعیت جدید است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: از سال 1945 تا کنون اولین دولتی که به یک پایگاه نظامی آمریکایی که براساس قوانین خودشان خاک آن کشور محسوب می‌شود، موشک پرتاب کرد ایران بود.

وی با بیان اینکه سال 98 متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، اظهار کرد: در مجلس اول و دوم در صنعت فولاد مشکلات بسیاری داشتیم، در زمان راه‌اندازی فولاد مبارکه برای رفع مشکلات فنی دائما به ایتالیا در سفر بودیم و برای ابتدایی‌ترین نیازها مشکل داشتیم و اکنون از این مرحله عبور کرده‌ایم.

آقامحمدی گفت: در نشست با صنف‌های طلا و جواهر و صنایع غذایی کشور به این نتیجه رسیدیم که کشور به ثبات رسیده است در صورتی که در گذشته این چنین نبود. در نشستی دیگر که با موضوع ماهواره بود، قرار است به زودی ماهواره‌ای پرتاب کنیم.

رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: در مناطقی مثل عراق، یمن و افغانستان جا برای ساخت و ساز بسیار است و قرار نیست ایران فقط برای مشکلات حضور داشته باشد و باید برای سازندگی هم باید باشد.

وی با بیان اینکه صنایع معدنی را جای نفت سامان می‌دهیم، افزود: تمرکزمان را روی 15 کشور همسایه برای صادرات می‌دهیم و میگوییم فقط همین 15 کشور وجود دارد تا به دیگر کشورهای دنیا برسیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران