پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509140 تاریخ : 1398/12/17-10:01:05
,17,22,
کشف یک میلیون عدد ماسک و دستکش در مشهد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اعلام کرد:

کشف یک میلیون عدد ماسک و دستکش در مشهد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بنابر اعلام اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی یک میلیون عدد ماسک و دستکش در مشهد کشف شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدرضا مس فروش در این خصوص اضافه کرد: این تعداد دستکش و ماسک از خودروی کانتینردار در حال تردد در یکی از خیابانهای مشهد کشف شد و به دانشگاه علوم‌پزشکی تحویل داده و فرد متخلف در این زمینه به مراجع قضایی معرفی شد.

وی بیان کرد: بر اساس اعلام بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی، کشف محموله‌ احتکار شده با سه هزار و 897عدد گالن و بطری و اسپری حاوی مواد ضدعفونی کننده از خانه‌ای در مشهد، کشف شش هزار عدد ماسک از یک فروشگاه تجهیزات پزشکی، گران فروشی تجهیزات پزشکی یک واحد صنفی و خودداری از فروش این ملزومات توسط دو واحد صنفی در مشهد از پرونده‌های تشکیل شده تعزیراتی در این زمینه در روزهای اخیر بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: بنابر اعلام دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از 30 بهمن تاکنون هزار و 210بیمار مبتلا به عفونتهای حاد تنفسی در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده‌اند.

احتکارهای کشف شده بلافاصله در چرخه توزیع قرار گرفته است

همچنین حسین درودی «دادستان مشهد» اضافه کرد: در استان پرونده کلان در خصوص تخلفات اقلام مورد نیاز پیشگیری کرونا که مشمول ماده 286 قانون مجازات اسلامی شده و به عنوان مفسد فی‌الارض در نظر گرفته شود، نداشتیم.

وی ادامه داد: اگر در روزهای آتی پرونده‌ای در این سطح تشکیل شود، دادسرا با همین عنوان مجرمانه این افراد را تحت تعقیب قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه احتکارهای کشف شده بلافاصله در چرخه توزیع قرار گرفته است، گفت: اقلام بهداشتی تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده تا از طریق آن‌ها در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد که می‌تواند مراجع بهداشتی یا بیمارستان‌ها باشد یا حوزه‌های دیگری که متقاضی داشتند.

دادستان مشهد افزود: میوه‌ها نیز از طریق خود مرجع قانونی در چرخه توزیع قرار گرفته تا مردم بتوانند با قیمت مصوب آن استفاده کنند و جلوی سوءاستفاده‌ها گرفته شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران