پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465459 تاریخ : 1398/03/07-12:50:22
,17,22,
کشف محموله 20 تنی عرضه خارج از شبکه مواد اولیه پتروشیمی در لرستان

کشف محموله 20 تنی عرضه خارج از شبکه مواد اولیه پتروشیمی در لرستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از کشف محموله 20 تنی عرضه خارج از شبکه مواد اولیه پتروشیمی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدرضا صفی خانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای ساماندهی وضعیت واحدهای تولیدی پلاستیک با اقدامات کارشناسی انجام شده توسط کارشناسان این سازمان سهمیه مواد اولیه این واحدها مورد بازبینی و بررسی مجدد قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا با افراد متخلفی که اقدام به عرضه خارج از شبکه مواد اولیه می‌کنند برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان کرد: در همین راستا در 6 ماهه گذشته 9 پرونده به ارزش 165 میلیارد تومان تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت طی شدن سایر موارد معرفی شدند.

صفی خانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کشف یک محموله 20 تنی عرضه خارج از شبکه مواد اولیه پتروشیمی در لرستان، افزود: در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای تولید پلاستیک با نظارت بازرسان این سازمان یک محموله 20 تنی مواد اولیه پتروشیمی به ارزش 270 میلیون تومان که قصد عرضه خارج از شبکه آن را داشتند کشف شده و برای افراد متخلف پرونده تشکیل و جهت صدور حکم و رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی بیان کرد: بازرسان این سازمان از تمام ظرفیت خود در جهت برخورد با عرضه خارج از شبکه و هر گونه تخلف احتمالی استفاده خواهند کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در پایان گفت:: هم استانی‌های عزیز در صورت مشاهده هر گونه احتکار، اخفا، قاچاق کالا، عرضه خارج از شبکه و سایر موارد تخلفاتی با سامانه 124 تماس حاصل فرمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 318
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران