پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352639 تاریخ : 1397/04/30-10:15:56
,17,
کشف محل دپوی 114 هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب استان تهران

کشف محل دپوی 114 هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب استان تهران

ماموران پلیس غرب استان تهران محل دپوی 114 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 840 میلیون ریال در شهرستان بهارستان را کشف کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ستاد مباره با قاچاق کالا و ارز، در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به دپوی فرآورده های نفتی می کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس غرب استان تهران قرار گرفت.

با تلاش ماموران، محل دپوی سوخت در شهرستان بهارستان شناسایی شد و تحت کنترل پلیس قرار گرفت.
ماموران پس از هماهنگی قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه وارد محل شده و 9 نفر متهم را دستگیر و در بازرسی از آنجا، 114 هزار لیتر گازوئیل به ارزش 6 میلیارد و 840 میلیون ریال را کشف کردند.
متهمان در بازجویی های پلیسی به جرم قاچاق فرآورده های نفتی اعتراف کردند.
در این عملیات، 7 وسیله نقلیه از جمله یک تریلی، 2 دستگاه خاور و 4 دستگاه خودرو سواری متعلق به قاچاقچیان، توسط پلیس توقیف و مجرمان پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 407
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران