پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449490 تاریخ : 1397/12/01-16:52:56
,17,25,
کشف بیش از 4 هزار مورد تخلف در طرح نظارتی نوروز 98

رییس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

کشف بیش از 4 هزار مورد تخلف در طرح نظارتی نوروز 98

از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز 98 (یکم بهمن ماه لغایت 29 بهمن ماه سال جاری) در بازرسی های بعمل آمده توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تعداد 4 هزارو 704 مورد تخلف کشف گردید که در این رابطه 399 فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی  شاتا رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: از یکم بهمن ماه لغایت 29 بهمن ماه سال جاری در مجموع 9 هزار و 58مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

فرزاد سردارزاده با بیان کشف 4هزارو704 مورد تخلف در این بازرسی هاخاطر نشان ساخت، در این رابطه 399فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

وی افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت میباشد که در این پرونده ها در مجموع7میلیاردو 544میلیون و 401 هزار و 225ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 504 مورد گزارش مردمی دریافت ودر رسیدگی به آنها 131مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

سردارزاده در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 291
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران