پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266680 تاریخ : 1395/11/25-08:50:37
,10034,
کشف 700 کیلوگرم تریاک در درگیری با قاچاقچیان

کشف 700 کیلوگرم تریاک در درگیری با قاچاقچیان

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر 744 کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محور مواصلاتی مهرستان به ایرانشهر توسط گروهی از قاچاقچیان مسلح با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: پس از شناسایی دقیق منطقه و با هماهنگی قضایی و حضور در محور مذکور، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی 3 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر شدند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان پس از مشاهده ماموران، به سمت آنها تیراندازی کردند، ادامه داد: پس از مدتی درگیری مسلحانه و هلاکت یک قاچاقچی توسط ماموران، قاچاقچیان با به جا گذاشتن 2 خودرو حامل مواد مخدر با استفاده از ناهمواری‌های زمین از صحنه متواری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در پاکسازی دقیق از منطقه و در بازرسی از 2 خودروبه جا مانده از این قاچاقچیان در مجموع 744 کیلو و 300 گرم مواد‌مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با تلاش برای دستگیری سایر قاچاقچیان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هر گونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم و قاطع است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 326
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران