پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 247527 تاریخ : 1395/08/05-13:11:28
,10034,
کشف 372 تن مواد مخدر در کشور طی سال جاری

کشف 372 تن مواد مخدر در کشور طی سال جاری

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون 372تن مواد مخدر در کشور کشف شده که 13 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سردار اسکندر مومنی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگاران در ارومیه افزود: رویکرد اصلی پلیس در سال جاری، برخورد با شبکه های قاچاق مواد مخدر است و با این رویکرد توانسته ایم شاهد افزایش میزان کشفیات مواد مخدر در کشور باشیم.

وی اضافه کرد: علاوه بر حوزه مبارزه با مواد مخدر، در دیگر جرم ها نیز امسال شاهد موفقیت در برخورد با مجرمان بوده ایم.
وی اظهار کرد: در سال جاری شاهد کاهش چهار درصدی سرقت، کاهش 10 درصدی قتل و 24 درصدی شرارت و نزاع در کشور بودیم ولی برخی سرقت ها از جمله سرقت خودرو در کشور افزایش یافته است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه سال 94 سال امنی برای کشور بود، ادامه داد: امسال این امنیت رشد یافته و در بسیاری از شاخص های امنیتی شاهد بهبود نسبت به سال گذشته هستیم.
سردار مومنی گفت: امسال همچنین شاهد 40 درصدی کشفیات قاچاق کالا از نظر ارزش ریالی و بیش از 50 درصدی پرونده های قاچاق با ارزش بیش از پنج میلیارد ریال در کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم.
وی یکی از مهمترین برنامه های امسال نیروی انتظامی را ارتقای توان پاسگاه ها و کلانتری ها عنوان کرد و افزود: در این راستا سعی داریم زمینه های ارتقا در بخش های ساختار، سازمان و تجهیزات، رفتار و برخورد کارکنان با مردم و افزایش توان حرفه ای نیروها را فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن، مبارزه با قاچاق کالا، سرقت، کاهش تصادف ها و افزایش مبارزه با قاچاق مواد مخدر از جمله دیگر اولویت های نیروی انتظامی در سال جاری بوده است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: برای اجرای طرح های این نیرو در حوزه های مختلف، تامین اعتبار لازم است که در این خصوص نیازمند همراهی دولت و مجلس شورای اسلامی هستیم.
سردار مومنی همچنین با اشاره به بهبود وضعیت آذربایجان غربی در بسیاری از شاخص های امنیتی در چند ماه اخیر گفت: این استان در حال حاضر، از استان های رده بالای کشور در ارتقای شاخص های امنیتی به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، سردار مومنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز میهمان مسئولان آذربایجان غربی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 337
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران