پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 576923 تاریخ : 1400/01/20-18:09:46
,10034,
کشف 36 کیلو تریاک در بار خیار

کشف 36 کیلو تریاک در بار خیار

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف 36 کیلو تریاک که در بار خیار جاسازی شده بود، خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت: سرهنگ "سمین فلاحی" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد انتقال محموله تریاک از استان های جنوبی کشور به کرمانشاه در پوشش تره بار را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد کامیون مورد نظر شده و با استقرار در میدان بار کرمانشاه آن را توقیف و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فلاحی تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده حدود 36 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در میان بار خیار جاساز شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین از دستگیری سه نفر در این خصوص و معرفی آنها به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 302
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران