پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509735 تاریخ : 1398/12/26-15:18:57
,15,
کسب رتبه پایه 1 ایران کیش در هفت رشته رتبه‌بندی شرکت‌های انفورماتیک

کسب رتبه پایه 1 ایران کیش در هفت رشته رتبه‌بندی شرکت‌های انفورماتیک

ایران کیش ضمن تمدید گواهینامه رتبه‌بندی شرکت‌های انفورماتیک برای یک دوره دوساله، توانست رتبه قبلی خود در رشته شبکه داده‌های رایانه‌ای و مخابراتی را به رتبه یک در این رشته ارتقاء دهد ضمن اینکه برای اولین بار از زمان تاسیس، در رشته تولید و ارائه رایانه‌های غیر Main Frame نیز نائل به رتبه یک در رسته سخت‌افزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت کارت اعتباری ایران کیش، این مجموعه برای چندمین بار متوالی طی سال‌های اخیر موفق به ارتقا رتبه‌های قبلی و کسب رتبه در رشته سخت‌افزار برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری شده است.

 

به‌این‌ترتیب ایران کیش هم‌اکنون در 7 رشته به شرح ذیل دارای پایه‌ یک می‌باشد:

       - خدمات پشتیبانی

       - تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری

       - ارائه و پشتیبانی نرم‌افزارهای پایه، سیستم و ابزارها

       - ارائه و پشتیبانی نرم‌افزارهای حامل محتوا

       - امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات

       - شبکه داده‌های رایانه‌ای و مخابراتی

       - تولید و ارائه رایانه‌های غیر Main Frame

 

 با کسب گواهی‌های فوق ایران کیش قادر خواهد بود ضمن ارائه خدمات تخصصی متنوع در حوزه‌های مختلف (فن‌آوری اطلاعات، سخت‌افزار، نرم‌افزار...)، در هریک از این رشته‌ها 12 قرارداد با مبلغ نامحدود با نظام بانکی کشور یاسایر متولیان در این حوزه منعقد کند.

به جز موارد ذکرشده در حال حاضر شرکت دارای 4 رتبه‌ی پایه 4 در رشته‌های آموزش و پژوهش، مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیک خدمات شبکه‌های اطلاع‌رسانی Providers و سیستم‌های ویژه ایران کیش نیز می‌باشد.

 

بر اساس مصوبات معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری کلیه دستگاه‌های اجرایی دولتی، بانک‌ها و… مکلف‌اند صرفاً با شرکت‌هایی که  نائل به دریافت گواهینامه مورداشاره شده باشند قرارداد منعقد نمایند. صحت اطلاعات مورداشاره از طریق سایت sajar.mporg.ir قابل رویت است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران