پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 573262 تاریخ : 1399/12/13-15:30:59
,15,
کسب رتبه اول در مسابقات بسکتبال توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

کسب رتبه اول در مسابقات بسکتبال توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در بین سازمان های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موفق به کسب رتبه اول در مسابقات بسکتبال دهه مبارک فجر شد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس اتابکی رییس اداره رفاه و تربیت بدنی پژوهشگاه گفت: در مسابقات دهه مبارک فجر سال جاری در بین سازمان های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مسابقات بسکتبال به صورت چهار جانبه برگزار شد و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اقتدار با 3 برد توانست مقام اول این مسابقات را کسب کند.

بنابراین گزارش مسابقات به ترتیب با تیم "الف" زیرساخت سپس تیم "آب نیرو" و در انتها مسابقه سوم با تیم "ب" شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد که پژوهشگاه در هر سه مسابقه برنده بازی ها بود .

گفتنی است این دومین سال پیاپی است که پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات توانسته است رتبه اول این مسابقات را با اقتدار به دست اورد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 291
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران