پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 447998 تاریخ : 1397/11/14-12:53:35
,10028,
کدملی و کدپستی افراد بدون بیمه، در اختیار کارگزاری‌ها قرار می‌گیرد

به‌منظور پوشش بیمه‌ای فاقدان بیمه؛

کدملی و کدپستی افراد بدون بیمه، در اختیار کارگزاری‌ها قرار می‌گیرد

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان گفت: به منظور پوشش بیمه‌ای فاقدان بیمه، کدملی و کدپستی افراد بدون بیمه، در اختیار کارگزاریها قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدرضا واعظ مهدوی نگرانی از آینده افراد بدون بیمه را دغدغه دولت و مدیران صندوق دانست و تأکید کرد: در همین راستا شناسایی و استخراج جمعیت بیمه نشده کشور در دستور کار قرار گرفته است و به زودی کدملی و کدپستی دقیق تمام افراد بدون بیمه در اختیار صندوق و کارگزاران قرار می‌گیرد تا نسبت به پوشش بیمه‌ای این قشر اقدام شود.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور در بخشی از سخنانش از 40 سالگی انقلاب با عنوان «پختگی انقلاب» نام برد و گفت: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، قانون اساسی جمهوری اسلامی است که در آن بر ایجاد بسترهای لازم برای تعالی و کمال انسان‌ها تاکید شده است.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه‌های مختلف اجتماعی، جایگاه ویژه‌ای در قانون اساسی کشورمان دارد، افزود: براساس اصل 29 قانون اساسی، بیمه یک حق همگانی است و همه شهروندان باید از آن برخوردار شوند.

واعظ مهدوی، یکی از مشخصه‌های مهم بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را حمایت همه جانبه دولت از آن دانست و خاطرنشان ساخت: با توجه به نبود کارفرمای مشخص در فعالیت‌های کشاورزی و روستایی، دولت در این صندوق نقش کارفرما را ایفا کرده و دو سوم حق بیمه اعضای صندوق را عهده دار شده است.

وی با بیان اینکه دولت و مدیران صندوق، نگران آینده افراد بدون بیمه هستند، گفت: در همین راستا شناسایی و استخراج جمعیت بیمه نشده کشور در دستور کار قرار گرفته است و به زودی کدملی و کدپستی دقیق تمام افراد بدون بیمه در اختیار صندوق و کارگزاران قرار می‌گیرد تا با رفع موانع موجود، نسبت به پوشش بیمه‌ای این قشر اقدام شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور در خاتمه با اشاره به تنظیم جداول حقوق صندوق تا سال 1420 تصریح کرد: در گام بعدی کارشناسان صندوق به دنبال تنظیم جداول حقوق تا سال 1470 هستند تا مشکلی در عمل به تعهدات صندوق در درازمدت به وجود نیاید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 272
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران