پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507426 تاریخ : 1398/11/13-13:12:10
,17,4,
کدام شرکت‌ها فعالیت خود در چین را متوقف کردند؟

تحت تاثیر ویروس کرونا

کدام شرکت‌ها فعالیت خود در چین را متوقف کردند؟

دیزنی، تسلا، وال‌مارت و بسیاری از شرکت‌های دیگری که برای خود ج مهمی در چین دارند اعلام کردند در واکنش به اپیدمی ویروس کرونا فعالیت‌های خود در این کشور را تعلیق کرده‌اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از رویترز، دیزنی، تسلا، وال‌مارت و بسیاری از شرکت‌های دیگری که برای خود جایگاه مهمی در چین دارند اعلام کردند در واکنش به اپیدمی ویروس کرونا فعالیت‌های خود در این کشور را تعلیق کرده‌اند.

دولت‌های محلی چین تعطیلی اجباری نوروزی کارخانجات را از 31 ژانویه تا 9 فوریه تمدید کرده‌اند، که این بر کار شرکت‌های آمریکایی فعال در چین، از وال‌مارت گرفته تا تسلا، تأثیر گذاشته است.

شرکت دیزنی تفریحگاه خود در شانگهای را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد.

کوکا کولا دفاتر خود در چین را تعطیل کرد. مک‌دونالد اعلام کرد که صدها فروشگاه خود در استان هوبی را تعطیل کرده است. استارباکس تقریباً نیمی از فروشگاه‌های خود در چین را بست.

فورد موتور از کارکنان خود در چین خواست تا 7 فوریه از خانه کارهای شرکت را انجام دهند. تویوتا تا 9 فوریه کارخانه‌های خود در چین را تعطیل نگاه می‌دارد. جنرال موتورز اعلام کرد فعلاً برای مسافرت کارکنان خود به ووهان چین محدودیت قرار داده است. فیات کرایسلر هم برای کارکنان خود محدودیت مسافرت به چین وضع کرده است. شرکت تسلا اعلام کرد کارخانه جدید خود در چین را یک هفته دیگر بسته نگاه خواهد داشت.

اپل اعلام کرد تمام دفاتر، فروشگاه‌ها و مراکز ارتباطی خود در چین را تا 9 فوریه تعطیل می‌کند. گوگل اعلام کرد تمام دفاتر خود در چین را موقتاً می‌بندد و برای کارکنان محدودیت مسافرتی به چین وضع می‌کند. مایکروسافت اعلام کرد کارکنان این شرکت در چین باید تا 9 فوریه کارها را از منزل انجام دهند. آمازون هم برای کارکنان خود محدودیت مسافرتی به چین وضع کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 319
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران