پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450613 تاریخ : 1397/12/13-15:17:20
,5,
کاهش هزینه دوره خط گرم با بهره گیری از مدرس بومی استان یزد

کاهش هزینه دوره خط گرم با بهره گیری از مدرس بومی استان یزد

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: یزد؛ پنجمین استان کشور در برگزاری دوره خط گرم با بهره گیری از مدرس بومی است که توانست هزینه های برگزاری دوره های خط گرم را کاهش و سطح توانمندی خود را ارتقا دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی توانیر، مهندس آرش نواب در بازدید از کارگاه عملی دوره فن ورز تعمیرات شبکه هوایی به روش خط گرم و از راه نزدیک با اشاره به اینکه استان یزد در کنار استان های تهران، مشهد، اصفهان و شیراز، قابلیت آموزش خط گرم را دارد، افزود: در حال حاضر کارورزان افزون بر 300 ساعت آموزش در حوزه خط گرم را زیر نظر کارشناس بومی فرا گرفته و 160 ساعت کارورزی کرده اند.

وی اضافه کرد: کارشناسان و تکنسین های خط گرم با استقبال 8 شرکت پیمانکاری استان  به این دوره ها معرفی شده و پس از کسب مهارت های لازم ، وارد بازار کار خواهند شد.

این مسئول به موضوع کاهش خاموشی و ضرورت تقویت اکیپ های خط گرم در استان اشاره  داشت و  گفت: در حال حاضر افزون بر 10 اکیپ خط گرم توسط بخش پیمانکاری در استان فعال و شایستگی های لازم برای کار در شرایط برق دار شبکه را دارند.

وی کاهش هزینه های مختلف در اتفاقات و عملیات و مانور شبکه، کاهش تماس های مشترکان با سامانه 121، هزینه های ناشی از قطع و وصل تجهیزات، فرسودگی تجهیزات در پست های فوق توزیع و هزینه صرفه جویی شده ناشی از عدم خسارت به اقتصاد ملی را از مزیت های عملیات به شیوه خط گرم برشمرد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد داشتن سلامت کامل جسمی و ذهنی، تمرکز بالا، نداشتن استرس و ترس از ارتفاع و داشتن کارت مهارت درجه سه با سابقه کار مفید در کار با خط سرد را از ویژگی های لازم برای فعالیت در حوزه خط گرم عنوان کرد.

مهندس محسن یوسفیان، مدرس این دوره آموزشی نیز در سخنانی بیان کرد: کلیه اکیپ های خط گره دارای کلاه و لباس متحد الشکل بوده و در طول برگزاری دوره از خدمات بیمه مسئولیت بهره مند هستند.

وی اذعان کرد: امیدواریم رویکرد و سیاست های اجرایی شرکت توزیع نیروی برق در کاهش خاموشی ها و بهره گیری از کارگروه خط گرم در انجام فعالیت با سطوح مختلف ولتاژ به عنوان یک هدف استراتژیک با پرورش نیروهای متخصص و مجرب در حوزه خط گرم محقق شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 346
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران