پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464083 تاریخ : 1398/02/17-17:34:21
,10025,
کاهش نسبت خسارت بیمه دانا در سال 97

معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت اعلام کرد:

کاهش نسبت خسارت بیمه دانا در سال 97

معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت بیمه دانا، از کاهش نسبت خسارت این شرکت در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال 96 خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، منصور حسینی در جمع مدیران ستادی و اجرایی این شرکت، با تشریح عملکرد بیمه‌های اموال و مسئولیت در سال 1397 و افزایش میزان تولید حق بیمه، از مدیریت‌های فنی خواست نسبت به بازبینی در دستورالعمل صدور و خسارت اقدام کنند.

وی، آموزش، افزایش اختیارات شعب، کنترل ضریب خسارت، تعامل مناسب با شعب، برگزاری جلسه با بیمه‌گذاران و نظارت مستمر بر عملکرد شبکه فروش را مورد تاکید قرار داد و خواستار تلاش مجدانه مدیریت‌های فنی و شعب برای افزایش پرتفوی سودده شد.

معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت بیمه دانا در بخش دیگری از سخنان خود، خلاقیت و نوآوری در صنعت بیمه را مورد اشاره قرار داد و افزود: این شرکت با اجرایی کردن طرح مهر دانا در کشور موجب خلاقیت در صنعت بیمه شده است.

حسینی، تغییرات سریع در دنیا و خلاقیت را عامل تعیین‌کننده‌ای در موفقیت سازمانی دانست و از مدیران بیمه‌های اموال و مسوولیت و روسای شعب خواست با دقت در انتخاب ریسک، ایجاد گروه‌های کاری و تبادل تجربیات، فعالیت‌های خود را در جهت افزایش پرتفوی مبتنی بر سود مضاعف کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 430
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران