پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226194 تاریخ : 1395/07/11-17:51:25
,10028,10034,
کاهش سه درصدی جانباختگان سوانح رانندگی نسبت به سال گذشته

سردار مهری خبر داد

کاهش سه درصدی جانباختگان سوانح رانندگی نسبت به سال گذشته

رییس پلیس راهور در همایش ملی طلایه داران فرهنگ ترافیک گفت: در پنج ماهه نخست سال 95 در مقایسه با 5 ماهه سال 94کاهش 189 نفری در تصادفات داشته‌ایم و نسبت به سال گذشته شاهد کاهش 3 درصدی جان باختگان بوده‌ایم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  سردار تقی مهری در همایش ملی طلایه داران فرهنگ ترافیک که در سالن وزنه برداری ورزشگاه آزادی برگزار شد گفت: خوشبختانه با همکاری که بین همه دستگاه‌های اجرایی کشور به ویژه وزارت آموزش و پرورش وجود داشته توانسته‌ایم فرهنگ ترافیکی را ارتقاء دهیم. هم اکنون قریب به 10 میلیون همیار در سطح کشور ،بیش از5000 بازرس محسوس و بیش از 15 هزار راهور محله به صورت نمونه در سطح کشور فعالیت می کنند.

وی افزود: با اقدامات فرهنگی و کنترلی پلیس از سال 84 تا سال95 که حدود 11سال از اجرای فرهنگ های ترافیک کشور می گذرد تعداد جان باختگان سوانح رانندگی با کاهش 11 هزار نفری از 27 هزار نفر به 16882 نفر کاهش رسیده است.

سردار مهری با ابراز امیدواری از بهبود رفتار ترافیکی خاطرنشان کرد: 72درصد از جانباختگان سوانح رانندگی در خارج از شهر و 28 درصد درون شهر هستند که ان شالله با اجرای نظم و پیشگیری از تخلفات حادثه ساز شاهد کاهش این حوادث باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 369
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران