پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449450 تاریخ : 1397/12/01-11:43:21
,17,11,
کاهش دمای شدید در گیلان و غرب مازندران/ ورود سامانه بارشی جدید از امروز بعدازظهر از جنوب و جنوب شرق

کاهش دمای شدید در گیلان و غرب مازندران/ ورود سامانه بارشی جدید از امروز بعدازظهر از جنوب و جنوب شرق

طی امروز و فردا چهارشنبه با عبور سامانه بارشی از سوحل دریای خزر و شمال شرق کشور، در این مناطق بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر این مناطق بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، پیش‌بینی کلی براساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌‌نگری و همچنین براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا چهارشنبه با عبور سامانه بارشی از سوحل دریای خزر و شمال شرق کشور، در این مناطق بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر این مناطق بارش برف پیش‌بینی می شود.

شدت بارش‌ها امروز در استان گیلان و غرب استان مازندران خواهد بود و قابل ذکر است در مناطق درگیر بارش این سامانه طی امروز کاهش دمای 6 تا 10 درجه ای را تجربه خواهند کرد.

لازم به ذکر است در همین مدت یعنی روزهای سه شنبه و چهارشنبه سامانه‌ای دیگر در جنوب و جنوب شرق کشور فعال خواهد بود که سبب رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در قسمت‌های جنوبی شرقی کشور و بارش برف در ارتفاعات این مناطق خواهد شد.

امروز در استان‌های تهران، خوزستان، بوشهر، قزوین و قم نیز در برخی ساعات وزش باد شدید خواهیم داشت و روز پنجشنبه به تدریج هر دو سامانه از کشور خارج شده و جوی پایدار بر کشور حاکم می‌شود.

امروز خلیج فارس و تنگه هرمز و فردا خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز مواج پیش‌بینی شده است و دریای خزر هم سه شنبه و چهارشنبه مواج است.

آسمان تهران امروز کمی ابری و از بعدازظهر شاهد افزایش ابر و گاهی وزش بادهای شدید خواهیم بود. بیشینه دما امروز در پایتخت به 8 درجه بالای صفر کمینه دما یک درجه بالای صفر پیش بینی شد. انتظار می رود هوای چهارشنبه تهران نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات بارش باران همراه با وزش باد را شاهد باشیم.

امروز گرم‌ترین مرکز استان بندرعباس با دمای 21 درجه بالای صفر بود و در مقابل کمترین بیشینه دما را اردبیل با دمای 2 درجه بالای صفر داشت که باعث شد سردترین مرکز استان شناخته شود. 

دما و شرایط جوی سه روز آینده استان‌های کشور را می‌توانید اینجا مشاهده کنید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 359
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران