پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327848 تاریخ : 1397/01/23-12:09:26
,6,
کاهش درجه جایگاه سوخت با اعتراض مشتریان

کاهش درجه جایگاه سوخت با اعتراض مشتریان

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، پیشگیری از تخلفات را از مهم‌ترین اقدام‌های این شرکت در 6 ماه اخیر عنوان کرد و گفت: این اقدام از طریق مکانیزه کردن سامانه‌های مالی انجام شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، پیشگیری از تخلفات را از مهم‌ترین اقدام‌های این شرکت در 6 ماه اخیر عنوان کرد و گفت: این اقدام از طریق مکانیزه کردن سامانه‌های مالی انجام شده است.

سیدمحمدرضا موسوی‌خواه گفت: 28 کار اساسی در مدت 6 ماه انجام شد که مهم‌ترین آن پیشگیری از تخلفات بود.

وی با بیان این‌که از یکم اردیبهشت ماه امسال دخالت نیروی انسانی در نرخ سامانه مالی همه بخش‌ها حذف می‌شود، افزود: به عنوان مثال اگر در سامانه تجارت آسان بنا به اعلام شیلات یک شناور در آب‌های بین‌المللی ماهیگیری کند،­ نرخ سوخت آن به طور خودکار در سامانه مشخص می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر این‌که با این روش تخلفات ناشی از توزیع خرده‌فروشی‌ها 100 درصد حذف خواهد شد، گفت:­ این روش به‌طور آزمایشی از ابتدای بهمن پارسال در سه استان انجام و البته به صورت موازی در دیگر مناطق هم آغاز شد.

موسوی خواه به آماده‌سازی یک سامانه جامع مالی در آینده نزدیک اشاره کرد و­ افزود:­ بخش میانی این سامانه هم‌اکنون آماده شده است و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی توضیح داد: هر کجا که سند، چک یا ... صادر شود، به مرکز این سامانه گزارش و صحت و سقم آن بررسی‌ می‌شود.

موسوی‌خواه با بیان این‌که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی یکی از پرسابقه‌ترین شرکت‌ها در استفاده از سامانه‌های مکانیزه است، ادامه داد:­ در هیچ کجای صنعت نفت استفاده این تعداد سامانه جامع وجود ندارد.

به گفته وی،­ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم اکنون از 26 سامانه جامع استفاده می‌شود.­

وی درباره سامانه‌های اطلاع‌رسانی همانند 09627 گفت:­ قرار است از این سامانه در رتبه‌بندی جایگاه‌های عرضه سوخت بهره ببریم.

موسوی‌خواه افزود: اگر شخصی به نحوه ارائه خدمات جایگاهی معترض بود و آن اعتراض به‌حق باشد، درجه آن جایگاه عرضه سوخت تقلیل می‌یابد.

وی توضیح داد: به طور کلی سامانه رتبه‌بندی جایگاه‌ها مکانیزه خواهد بود و دخالت انسانی در آن حذف می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 311
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران