پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522580 تاریخ : 1399/08/24-14:40:55
,15,10028,
کاهش 70درصدی مراجعه بیمه شدگان به شعب تامین اجتماعی با طرح 3070

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی:

کاهش 70درصدی مراجعه بیمه شدگان به شعب تامین اجتماعی با طرح 3070

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی گفت: با اجرای طرح 3070، شاهد کاهش 70درصدی مراجعه بیمه شدگان به شعب تامین اجتماعی خواهیم بود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اکبر ربیع زاده با بیان اینکه سال 99، با عنوان سال تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی نامگذاری شده است، اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص غیرحضوری کردن خدمات این سازمان به واسطه جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا، سازمان تامین اجتماعی طرح 3070 را رونمایی کرده است.
وی افزود: مقرر شده در این طرح، دوشنبه هر هفته یک سرویس کاملا غیر حضوری و جدید، به بیمه شدگان و مخاطبان سازمان تامین اجتماعی رونمایی و ارائه شود.
ربیع زاده با اشاره به اینکه سالانه، 96میلیون مراجعه به شعب و کارگزاری های تامین اجتماعی انجام می شود، گفت: بخشی از این مراجعات بابت دفترچه های درمانی بود که در خرداد ماه امسال، با غیرحضوری کردن تامین اعتبار دفاتر درمانی، حدود 39 میلیون مراجعه را حذف کردیم.
وی با بیان اینکه بر اساس تعداد مراجعات و سرویس های پرتراکم، خدمات تامین اجتماعی را اولویت بندی کرده ایم، گفت: مقرر شده است تا پایان بهمن ماه جاری، با راه اندازی 30 سرویس کاملا غیرحضوری، 70درصد مراجعات به شعب تامین اجتماعی را حذف کنیم و به همین دلیل این طرح، 3070 نامگذاری شده است.
ربیع زاده گفت: دو سرویس پرداخت هدیه ازدواج و ثبت خاتمه کفالت فرزندان اناث، در هفته اول از رونمایی طرح 3070، عملیاتی شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 243
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران